NYE PRODUKTER ER HER! SJEKK DEM UT.

Søk i hjelpeartikler

Bla gjennom for produktkategori
Product image
STØTTEALTERNATIVER FOR
Loading

Finn produktet ditt

Søk etter serienummer eller firesifret kode

1
Angi et produktnavn, et serienummer eller en firesifret kode.
Informasjonen som ble oppgitt ble enten ikke funnet eller skrevet inn feil. Prøv på nytt.
serial4digittextSearch
Fant ingen resultater. Prøv et annet søk
Beklager, vi finner ikke produktet ditt. Dobbeltsjekk det unike ID-nummeret og prøv igjen

Beklager, vi finner ikke produktet ditt for øyeblikket. Kontakt oss for å få hjelp.

Bla etter emne

Registreringsikon

REGISTRER PRODUKTET DITT

Registrer produktet ditt for å bekrefte eierskap, motta viktige oppdateringer og være blant de første som får høre om nye tilbud.

Garantikon

INFORMASJON OM GARANTI

Alle Bose-produkter har en begrenset garanti basert på produkt og region.

Bestillingsikon

BESTILLINGSOPPDATERINGER OG SPORING

Spor bestillingen din eller få oppdateringer om serviceforespørsler. Og finn informasjon om returer, bytting av varer, forsendelser og leveringer.

Plasseringsikon

BUTIKKER

Gå til en butikk i nærheten for å oppleve Bose lyd- og produktegenskaper.

Hva er garantien for Bose-produkter?

Hos Bose tilbyr vi begrenset garanti for alle produktene våre, og dette varierer fra produkt til produkt. Garantiene våre spenner vanligvis fra ett til fem år, avhengig av produkt og land. For mer informasjon om garantien for ditt produkt, se brukerveiledningen eller kontakt brukerstøtteteamet vårt.

Hvordan kobler jeg Bose-produktet mitt til enheten min?

Du kan koble Bose-produktet ditt til enheten din på flere måter, avhengig av produktet og enheten. Vi anbefaler å sjekke brukerveiledningen eller ressurser på nett, for trinn-for-trinn-veiledning om hvordan du kobler produktet ditt til enheten din. Trenger du mer hjelp kan du kontakte brukerstøtteteamet vårt.

Hvordan oppdaterer jeg programvaren for Bose-produktet mitt?

For å oppdatere programvaren til Bose-produktet ditt anbefaler vi å bruke Bose Music- eller Bose Connect-appen (avhengig av produktet ditt) – for Bose Music-appen eller for Connect-appen (App Store og Google Play-butikken). Appene veileder deg gjennom oppdateringsprosessen av programvaren for produktet ditt, og sørger for at den er oppdatert og fungerer uten problemer.

Hvordan feilsøker jeg problemer med Bose-produktet mitt?

Hvis du opplever problemer med Bose-produktet ditt, anbefaler vi å sjekke feilsøkingsdelen i brukerveiledningen eller ressursene på nett. Hvis problemet vedvarer, kan du kontakte brukerstøtteteamet vårt for hjelp.

Hvordan kan jeg returnere eller bytte et Bose-produkt?

Vi tilbyr 90-dagers returrett for de fleste produktene våre. For å starte en retur, gå til Retur-siden.

Hvordan konfigurerer jeg Bose-produktet mitt?

Konfigurering av Bose-produkter varierer fra produkt til produkt. Vi anbefaler å sjekke brukerveiledningen eller gå til brukerstøtten på nett for trinn-for-trinn-veiledning om hvordan du konfigurerer produktet ditt. Har du flere spørsmål, kontakt brukerstøtteteamet vårt.

Hvordan kontakter jeg Bose kundeservice?

Du kan kontakte Boses kundeservice via telefon, e-post eller direktechat. Kundeserviceteamet vårt er klar til å hjelpe deg med eventuelle spørsmål du har om Bose-produktet ditt. For nærmere kontaktinformasjon se nettsiden vår eller brukerveiledningen.