NYE PRODUKTER ER HER! SJEKK DEM UT.

Velkommen til

PARTNERE OG ANSATTE

Kjøpsprogram

Takk for at du er en verdifull kunde hos Bose.

Dette programmet er en fordel fra Bose til deltakende bedrifter som din. Sammen kan vi behandle dine ansatte på en god måte – og sørge for at de forblir fornøyde – med betydelige rabatter på de fleste Bose-produkter.

Er du ikke en deltakende partner, men vil lære mer? Kontakt oss.

Rabatter til ansatte

Kvalifiserte ansatte trenger bare å opprette en konto for å utforske rabattene på vår partner- og medarbeiderside. Disse rabattene kan også deles med familie og venner. Fra hodetelefoner til hjemmekino og smarthøyttalere – til og med produkter som er utformet for velvære.

For å se rabattene kan du gå til kjøpsportalen for partnere og ansatte og velge landet ditt. På denne portalen kan du opprette en konto og logge på.

Bose Noise Cancelling Headphones 700
Kvinne som holder en SoundLink Micro Bluetooth speaker

Gavebonus til bedrifter

Ønsker du å legge inn en stor bestilling på julegaver? Ser du etter produkter til bedriftsarrangementer eller nye ansatte? Vi kan hjelpe deg. Du oppgir grunnen, og vi tilbyr produktene. Og hvis du er usikker på hvilke produkter du vil ha, kan vi vise deg noen.

Vanlige spørsmål

Jeg har problemer med å få tilgang til portalen. Hva må jeg gjøre?

• Vi anbefaler at du bruker Chrome for å få tilgang til nettstedet med optimal ytelse
• Prøv å tømme hurtigbufferen for nettleseren og informasjonskapsler
• Hvis du fortsatt har problemer, kan du kontakte eu_accommodations@bose.com

 

Jeg fikk ikke e-postbekreftelsen etter at jeg registrerte meg.

• Du skal motta e-postvarselet innen fem minutter etter registrering. Hvis du ikke mottok e-postvarselet, kan du sjekke spam- eller søppelpostmappene dine
• Kontakt IT-avdelingen for å se om e-posten er registrert i bedriften

 

E-postadressen min ble ikke gjenkjent av systemet.

• Hvis e-postadressen ikke ble gjenkjent, må du sørge for at du registrerer en gyldig jobb-e-postadresse
• Kontakt din Bose-representant for å kontrollere at bedriften din er et deltakende medlem

Jeg ser ikke rabatterte priser etter at jeg har logget på.

Hvis du ikke ser noen prisrabatter etter pålogging, kan du kontakte eu_accommodation@bose.com for å rapportere dette problemet. Oppgi navn og e-postadresse og legg ved et skjermbilde slik at vi kan hjelpe deg med å løse problemet så raskt som mulig.

Finnes det en grense for hvor mye jeg kan kjøpe gjennom programmet?

Ja. De ansatte har en individuell forbruksgrense per kalenderår i henhold til vilkårene i det spesifikke programmet deres. Grensen inkluderer ikke fraktkostnader eller avgifter. Forbruksgrensen blir fornyet 1. januar.

Kan jeg kjøpe produkter til venner og familie?

Ja, men du må legge inn bestillingen ved hjelp av opplysningene dine. Vi anbefaler at du ikke tillater at andre bruker påloggingsopplysningene og passordet ditt.