NYE PRODUKTER ER HER! SJEKK DEM UT.
Butikker Handlevogn

Retur og bytte

Prøv Bose-produktet hjemme i 90 dager, helt risikofritt. Vi garanterer at du blir fornøyd. Dersom du får problemer eller ikke er fornøyd med et Bose-produkt som du har kjøpt, kan du ringe oss eller sende oss en e-post. Uansett kan vi hjelpe ved å gå gjennom problemene du måtte ha med kjøpet.

Hvis du føler at produktet ikke er riktig for deg, kan du returnere det direkte til Bose innen 90 dager:

  • For å returnere eller bytte et produkt trenger du bare å ringe oss for å avtale returen direkte med Bose. Da sender vi deg en e-postbekreftelse med en kobling til en UPS-returetikett som du kan skrive ut. Deretter kan du avtale henting med UPS eller ta med pakken til nærmeste UPS-innleveringssted
  • Bare varer som har blitt kjøpt direkte på nett eller via telefon fra Bose, kan returneres eller byttes hos Bose. Produktene må returneres i den originale emballasjen. Hvis du kjøpte produktet fra en Bose-forhandler, må du returnere det der. Bose-forhandlere kan dessverre ikke godta returer av produkter som er kjøpt på nett eller via telefon
  • Når vi har mottatt og undersøkt returen din, vil du få en e-postbekreftelse om at returen er fullført, og tilbakebetalingen blir utstedt. Hele prosessen skal ikke ta mer enn to uker
  • Merk deg at avhengig av hvilken bank du bruker, kan det ta ytterligere to til ti virkedager før kreditten overføres til kontoen din

Retningslinjene våre påvirker ikke de lovbestemte rettighetene dine. Den enkleste måten å benytte deg av retten til tilbakekallelse og retur av varer på, er å kontakte oss. Du kan også bruke dette tilbakekallelsesskjemaet, men det er ikke obligatorisk.