NYE PRODUKTER ER HER! SJEKK DEM UT.
Butikker Handlevogn

VIKTIG SIKKERHETSINFORMASJON

Tilbakekalling av visse bassmoduler fra Bose

Bose tilbakekaller frivillig bassmoduler produsert før 1. april 2006 som ble solgt med utvalgte Acoustimass-, Lifestyle- og Companion-hjemmekinoanlegg. Under visse forhold kan elektriske komponenter i bassmodulen svikte og forårsake en potensiell brannfare. 

Følg trinnene nedenfor for å finne ut om bassmodulen din påvirkes. Hvis bassmodulen din er inkludert i tilbakekallingen, må du slutte å bruke den og trekke den ut av stikkontakten umiddelbart.

TRINN 1

Finn bassmodulen. Nedenfor ser du to bilder av bassmodulene som er inkludert i denne tilbakekallingen. Fargen på bassmodulen kan være enten svart eller hvit.

Bassmodul versjon #1

LS25_II-bassmodul

Bassmodul versjon #2

AM15_II-bassmodul

TRINN 2

Koble bassmodulen fra stikkontakten.  Snu bassmodulen slik at du kan se etiketten. Finn produktnavnet og serienummeret på etiketten. Produktnavnet finner du øverst på etiketten ved siden av Bose-logoen. Serienummeret beskrives som "SER. NO." eller "SERIAL NUMBER". Se eksempler nedenfor. Etiketten kan se litt annerledes ut enn på disse bildene.

Bassmodul versjon #1

Etiketten finner du på undersiden av bassmodulen. Sørg for å ta et bilde eller skrive ned produktnavnet og serienummeret for å få enkel tilgang til dem når det trengs.

Powered Acoustimass 5 Series iii Speaker System – etikett

Bassmodul versjon #2

Etiketten finner du på baksiden av bassmodulen. Sørg for å ta et bilde eller skrive ned produktnavnet og serienummeret for å få enkel tilgang til dem når det trengs.

Acoustimass 10 iii Home Entertainment System – etikett

TRINN 3

Hvis produktnavnet er "ACOUSTIMASS 6 III HOME ENT. SYSTEM" eller "ACOUSTIMASS 15 II HOME ENT. SYSTEM", går du til trinn 4 nedenfor for å finne ut om bassmodulen er inkludert i tilbakekallingen.  Hvis produktnavnet ditt er noe annet, åpner du produktlisten via knappen nedenfor og sjekker produktnavnet på etiketten med dem i produktlisten.

Hvis produktlisten indikerer at bassmodulen er inkludert i tilbakekallingen, kan du gå til trinn 5 nedenfor for å få instruksjoner om hvordan du returnerer den 

TRINN 4

Hvis produktnavnet er "ACOUSTIMASS 6 III HOME ENT. SYSTEM" eller "ACOUSTIMASS 15 II HOME ENT. SYSTEM", kan du se på serienummeret på bassmodulen (du finner serienummeret som vist ovenfor i trinn 2).

Finn sifrene 8 til 11 av serienummeret (sirklet rundt i bildet nedenfor).

  • Hvis sifrene 8 til 11 er mellom 2090 og 6091, er produktet inkludert i denne tilbakekallingen. Gå til trinn 5 nedenfor for å få instruksjoner om hvordan du returnerer den.
  • Hvis sifrene 8 til 11 ikke er mellom 2090 og 6091, er produktet ikke inkludert i denne tilbakekallingen.
Acoustimass 6 iii Home Entertainment System – etikett

TRINN 5

Hvis du har fastslått at bassmodulen er inkludert i tilbakekallingen ved å følge trinnene ovenfor, må du slutte å bruke den umiddelbart og ikke koble den til strømmen igjen.

Kontakt Bose direkte ved hjelp av kontaktinformasjonen nedenfor for å få instruksjoner om hvordan du returnerer bassmodulen. Ha serienummeret lett tilgjengelig for å få hjelp fra en kundeservicemedarbeider fra Bose. 

Kontakt oss

+ 4733997543

Mandag – Fredag
09:00 - 18:00