TILGJENGELIG FOR UTSENDELSE OM 1–2 VIRKEDAGER MED 90 DAGERS RISIKOFRI PRØVEPERIODE OG GRATIS STANDARDLEVERING AV BESTILLINGER PÅ KR 450 ELLER MER

Amazon Alexa virker ikke

Sørg for at du har Amazon Alexa-appen installert på telefonen din. Om nødvendig kan du laste ned Alexa-appen fra Google Play eller App Store. Når hodetelefonene er koblet til enheten, følger du instruksjonene i appen for å konfigurere Alexa.

Logo til Amazon Alexa-appen

Merk: Amazon Alexa er ikke tilgjengelig i alle land eller på alle språk.

Hvis Taleassistent-knappen ikke aktiverer Alexa riktig når du trykker på den, kan du prøve dette:

Sørg for at taleassistentknappen er satt til Amazon Alexa. I Bose Music-appen velger du Settings (Innstillinger) > Voice Assistant (Taleassistent) > Alexa. Det kan hende du også må trykke på Setup & Settings (Konfigurering og innstillinger) for å fullføre konfigureringen av hodetelefonene med Alexa

Start enheten på nytt

Koble den mobile enheten din til Wi-Fi®

Koble fra Bluetooth® og koble til igjen

Fjern listen over Bluetooth-enheter fra hodetelefonene ved å holde inne Av/på/Bluetooth-knappen i ti sekunder. Du skal høre en talemelding om at enhetslisten er slettet fra hodetelefonene. Gå til Bluetooth-innstillingene i enheten din og slett hodetelefonene. Koble hodetelefonene til enheten din igjen

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din