«Selv om det siste året har vært tøft, har det gjort oss sterkere og mer robuste. Vi har stått overfor mange utfordringer som har styrket vår forståelse av hverandre, samfunnet vi lever i, og planeten vi deler.»
Gjennom hele COVID-19-pandemien har vår høyeste prioritet vært å sikre sikkerheten og trivselen til våre ansatte og deres familier. Mens vi innførte viktige tiltak for å beskytte og støtte de ansatte, jobbet de utrettelig for å sikre kontinuiteten i vår globale virksomhet og for å støtte COVID-19 hjelpearbeid lokalt. Suksessen til disse tiltakene viser at de ansatte og virksomheten er utholdende.
Vår tilnærming til bærekraft
Vi har ambisjoner om at bærekraft skal gjennomsyre det daglige arbeidet i selskapet, slik at det påvirker måten vi tenker på og gjør forretninger på.
Bærekraftsrapporten for 2021 beskriver våre mest virkningsfulle bærekraftsaktiviteter i løpet av de siste to årene. Vi inviterer deg til å lese nåværende og tidligere publikasjoner for å lære mer om fremskrittene vi gjør.
Det å bygge Bose-produkter og levere dem til markedet krever et globalt system av leverandører, produsenter og distributører. For å sikre at våre forretningsverdier er så etiske og ansvarlige som mulig og drives med integritet, overvåker vi dette kontinuerlig for å sikre at alle leverandørene oppfyller våre standarder innen miljø, sosiale aspekter og ledelse.
I 2018 ble et solcellepanel på 1,7 MW tatt i bruk på hovedkvarteret vårt i Framingham i Massachusetts. Systemet gir nok strøm til å drive en betydelig del av vårt Framingham-campus, noe som hjelper Massachusetts med å nå sine mål for fornybar energi.