Hvis SoundTouch-systemet ditt ikke vil koble seg til nettverket, kan du prøve følgende:
Hvis du konfigurerer systemet for første gang:
Hvis SoundTouch-systemet ditt ikke vil koble seg til nettverket, kan du prøve følgende:
Hvis du konfigurerer systemet for første gang:
Kontroller at systemet er innen rekkevidden til den trådløse ruteren.
Start datamaskinen eller en mobil enhet, og åpne SoundTouch-programmet på nytt
Tilbakestill SoundTouch-systemet.
Prøv metoden for alternativ konfigurering.
Hvis systemet ditt tidligere har vært koblet til nettverket:
Start ruteren på nytt ved å koble fra strømledningen i 30 sekunder
Tilbakestill navnet på Bose-produktet.
Hvis nettverksnavnet, passordet eller sikkerheten ble endret nylig, oppdaterer du nettverksinnstillingene i SoundTouch-appen. Se Tilkobling til et Wi-Fi-nettverk etter endring av passord for hjelp
Hvis du prøver å koble deg til et nytt nettverk, kan du se Tilkobling til et annet Wi-Fi-nettverk
Hvis mulig kobler du til noen av de andre trådløse enhetene du har (dvs. Blu-ray-spiller eller et spill-system) til nettverket med en Ethernet-kabel. Dette vil øke båndbredden på det trådløse nettverket, og kan forbedre ytelsen av trådløse enheter i nettverket ditt
Deaktiver midlertidig alle sikkerhets-/anti-virus- eller brannmur-programvarer som kjører på datamaskinen for å finne ut om det er programvaren som forårsaker problemet. Hvis problemet er knyttet til sikkerhetsprogramvare, går du til programvarens innstillinger og sikrer at SoundTouch-appen ikke er blokkert. Dette gjøres vanligvis ved å opprette et «Exception» (Unntak) for SoundTouch-appen
Flytt kilder til trådløs interferens som kan påvirke systemet, som for eksempel en trådløs Internett-ruter, trådløs telefon, TV, mikrobølgeovn, Apple AirPort Express eller lignende apparater
Ikke bruk SoundTouch-systemer på samme sted som et Bose AL8-system