TILGJENGELIG FOR UTSENDELSE OM 1–2 VIRKEDAGER MED 90 DAGERS RISIKOFRI PRØVEPERIODE OG GRATIS STANDARDLEVERING AV BESTILLINGER PÅ KR 450 ELLER MER

Kan ikke koble til en Bluetooth®-enhet

Gjelder for:

Hvis du ikke kan koble en Bluetooth-enhet (dvs. en mobiltelefon eller et nettbrett) til Bose-produktet ditt, kan du prøve følgende:

  • Slå Bluetooth av og deretter på igjen på enheten din
  • Slett Bose-produktet fra Bluetooth-listen på enheten din, og koble til på nytt
  • Slå enheten av og på igjen
  • Flytt enheten nærmere hodetelefonene og unna eventuelle forstyrrelser eller hindringer
  • Prøv å koble hodetelefonene til en annen enhet
  • Tøm sammenkoblingslisten til hodetelefonene ved å følge disse trinnene:

Slå av hodetelefonene

Trykk på og hold inne av/på-/Bluetooth-knappen i ti sekunder til du hører Bluetooth device list cleared (Listen over Bluetooth-enheter er tømt)

Slett Bose-produktet fra Bluetooth-listen for enheten din, og koble til på nytt

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din