NYE PRODUKTER ER HER! SJEKK DEM UT.
Butikker Handlevogn

Kan ikke koble til en Bluetooth®-enhet

Gjelder for:

Hvis du ikke kan koble en Bluetooth-enhet (dvs. en mobiltelefon eller et nettbrett) til Bose-produktet ditt, kan du prøve følgende:

  • Slå Bluetooth av og deretter på igjen på enheten din
  • Slett Bose-produktet fra Bluetooth-listen på enheten din, og koble til på nytt
  • Slå enheten av og på igjen
  • Flytt enheten nærmere hodetelefonene og unna eventuelle forstyrrelser eller hindringer
  • Prøv å koble hodetelefonene til en annen enhet
  • Tøm sammenkoblingslisten til hodetelefonene ved å følge disse trinnene:

Slå av hodetelefonene

Trykk på og hold inne av/på-/Bluetooth-knappen i ti sekunder til du hører Bluetooth device list cleared (Listen over Bluetooth-enheter er tømt)

Slett Bose-produktet fra Bluetooth-listen for enheten din, og koble til på nytt