NYE PRODUKTER ER HER! SJEKK DEM UT.
Butikker Handlevogn

Kan ikke sammenkoble NFC-aktivert enhet

Hvis du har vansker med å sammenkoble din Bluetooth-enhet med SoundLink-høyttaleren via NFC (Near Field Communication), kan du prøve følgende:

Kontroller at Bluetooth-enheten støtter NFC. Se brukerhåndboken for enheten for mer informasjon

Merk: Apple-smarttelefoner bruker NFC for Apple Pay, men vil kanskje ikke støtte sammenkobling av Bluetooth-enheter via NFC

Gå til innstillingsmenyen på enheten og kontroller at både Bluetooth og NFC er slått på

Trykk NFC-berøringspunktet på Bluetooth-enheten mot midtpunktet øverst på SoundLink-høyttaleren. Det kan hende enheten ber deg om å godta sammenkobling

Merk: Du må kanskje trykke forskjellige områder på Bluetooth-enheten mot SoundLink-høyttaleren for å finne enhetens NFC-berøringspunkt. Plasseringen av berøringspunktet er forskjellig fra enhet til enhet, men er vanligvis på baksiden av smarttelefoner.

Tilbakestill enheten du prøver å sammenkoble. Dette gjøres vanligvis ved å starte den på nytt eller fjerne batteriet og/eller strømledningen i ett minutt

Tilbakestill høyttaleren ved å slå den på og holde inne av-/på-knappen i ti sekunder til den slår seg av. 

En tilbakestilling til fabrikkinnstillinger fjerner høyttalerens språkinnstilling og minnet over sammenkoblede enheter. Dette gjenoppretter fabrikkinnstillingene til høyttaleren. Når enheten er tilbakestilt, slår du på høyttaleren og prøver å sammenkoble enheten igjen.

Prøv å sammenkoble med en annen NFC-aktivert enhet. Hvis en annen enhet fungerer, ligger kanskje problemet hos den første enheten