Få gratis forsendelse når du bestiller i dag.
 

Problemer med å bruke fest- og stereomodus

Prøv følgende trinn hvis du har problemer med å bruke fest- eller stereofunksjoner:

Bruk Connect-appen for å sammenkoble høyttalerne.
Du kan aktivere fest- og stereomodusen ved hjelp av Bose Connect-appen eller manuell sammenkobling via høyttalerknappene. Vi anbefaler imidlertid sammenkoblingsmetoden via Connect-appen av to grunner:

  • Fremgangsmåten i Connect-appen er brukervennlig
  • Med Connect-appen kan alle kompatible høyttalere kombineres og brukes i fest- eller stereomodus. (for eksempel: Revolve og Revolve+ kan sammenkobles) Med den manuelle metoden og høyttalerknappene kan du bare sammenkoble to høyttalere av samme modell

Sørg for at kun én av høyttalerne har en aktiv forbindelse til mobilenheten.
Stereo- og festmodus fungerer ikke hvis begge høyttalerne er koblet til mobilenheten.

Kontrollere programvareversjonen
Programvaren må være oppdatert. Det samme må begge høyttalerne være for å fungere i fest- eller stereomodus. Hvis de to høyttalerne har ulike fastvareversjoner, kan det oppstå problemer med sammenkoblingen.

Prøv å sette lyden på pause når du aktiverer fest- eller stereomodusen
Sett lydstrømmingen til alle høyttalerne på pause før du slår på fest- eller stereomodus.

Gi nytt navn til høyttalerne i Connect-appen
For enkelhetens skyld anbefaler vi at kunder med to like høyttalermodeller gir nytt navn til høyttalerne i Connect-appen, slik at de ikke har det samme navnet.

Tilbakestill til fabrikkinnstillingene
Hvis du vil ha informasjon om tilbakestilling, kan du se Tilbakestilling av høyttaler.

Merk: Sporadiske problemer med produktet kan løses med en tilbakestilling. Det er ikke noe som skal utføres jevnlig.

Var dette nyttig?

Send

Takk for tilbakemeldingen.