TILGJENGELIG FOR UTSENDELSE OM 1–2 VIRKEDAGER MED 90 DAGERS RISIKOFRI PRØVEPERIODE OG GRATIS STANDARDLEVERING AV BESTILLINGER PÅ KR 450 ELLER MER

Google Assistant fungerer ikke

Sørg for at du har Google Assistant-appen installert på telefonen din. Den er allerede installert på de fleste Android-enhetene, men den må installeres manuelt på iOS-enheter. Om nødvendig kan du laste ned Google Assistant-appen fra Google Play eller App Store. Når du kobler hodetelefonene til enheten, skal du få en melding om å konfigurere Google Assistant. Følg instruksjonene for å legge til hodetelefonene i Google Assistant.

Merk: Google Assistant er ikke tilgjengelig i alle land eller på alle språk.

Hvis Taleassistent-knappen ikke aktiverer Google Assistant riktig når du trykker på den, kan du prøve dette:

Sørg for at taleassistentknappen er satt til Google Assistant. I Bose Music-appen velger du Settings (Innstillinger) > Voice Assistant (Taleassistent) > Google Assistant. Du må kanskje også trykke på knappen Setup & Settings (Konfigurering og innstillinger) for å fullføre konfigureringen av hodetelefonene med Google Assistant-appen

Start enheten på nytt

Koble den mobile enheten din til Wi-Fi®

Koble fra Bluetooth® og koble til igjen

Fjern listen over Bluetooth-enheter fra hodetelefonene ved å holde inne Av/på/Bluetooth-knappen i ti sekunder. Du skal høre en talemelding om at enhetslisten er slettet fra hodetelefonene. Gå til Bluetooth-innstillingene i enheten din og slett hodetelefonene. Koble hodetelefonene til enheten din igjen

Hvis du vil ha mer hjelp med Google Assistant, kan du gå til: https://support.google.com/headphones

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din