90 dagers risikofri prøveperiode, 2 års garanti og gratis standard levering for bestillinger over 450 NOK

Google Assistant fungerer ikke

Sørg for at du har Google Assistant-appen installert på telefonen din. Den er allerede installert på de fleste Android-enhetene, men den må installeres manuelt på iOS-enheter. Om nødvendig kan du laste ned Google Assistant-appen fra Google Play eller App Store. Når du kobler hodetelefonene til enheten, skal du få en melding om å konfigurere Google Assistant. Følg instruksjonene for å legge til hodetelefonene i Google Assistant.

Merk: Google Assistant er ikke tilgjengelig i alle land eller på alle språk.

Hvis Taleassistent-knappen ikke aktiverer Google Assistant riktig når du trykker på den, kan du prøve dette:

Sørg for at taleassistentknappen er satt til Google Assistant. I Bose Music-appen velger du Settings (Innstillinger) > Voice Assistant (Taleassistent) > Google Assistant. Du må kanskje også trykke på knappen Setup & Settings (Konfigurering og innstillinger) for å fullføre konfigureringen av hodetelefonene med Google Assistant-appen

Start enheten på nytt

Koble den mobile enheten din til Wi-Fi®

Koble fra Bluetooth® og koble til igjen

Fjern listen over Bluetooth-enheter fra hodetelefonene ved å holde inne Av/på/Bluetooth-knappen i ti sekunder. Du skal høre en talemelding om at enhetslisten er slettet fra hodetelefonene. Gå til Bluetooth-innstillingene i enheten din og slett hodetelefonene. Koble hodetelefonene til enheten din igjen

Hvis du vil ha mer hjelp med Google Assistant, kan du gå til: https://support.google.com/headphones

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din