Gratis levering og gratis retur
 

Google Assistant fungerer ikke

Merk: Google Assistant er ikke tilgjengelig i alle land og på alle språk.

Hvis handlingsknappen ikke aktiverer Google Assistant riktig når du trykker på den, kan du prøve dette:

Start enheten på nytt

Koble fra Bluetooth® og koble til på nytt

Sørg for at handlingsknappen er stilt inn på Google Assistant. Velg Innstillinger > handlingsknapp>Google Assistant i Bose Connect-appen

Slett Bluetooth-enhetslisten fra hodetelefonene ved å skyve av/på-knappen helt over og holde den der i ti sekunder. Du skal høre en talemelding om at enhetslisten er slettet fra hodetelefonene. Gå til Bluetooth-innstillingene i enheten din og slett hodetelefonene. Koble hodetelefonene til enheten din igjen

Hvis du vil ha mer hjelp med Google Assistant, kan du gå til: https://support.google.com/headphones

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din