TILGJENGELIG FOR UTSENDELSE OM 1–2 VIRKEDAGER MED 90 DAGERS RISIKOFRI PRØVEPERIODE OG GRATIS STANDARDLEVERING AV BESTILLINGER PÅ KR 450 ELLER MER

Jeg får ikke slått på hodetelefonene

Hvis du har problemer med å få slått på hodetelefonene, kan du prøve følgende:

  • Kontroller at hodetelefonene er fulladet
  • Ikke trykk på og hold inne av/på-knappen i mer enn to sekunder når du slår på hodetelefonene. Hvis du holder knappen inne i mer enn to sekunder, settes hodetelefonene i sammenkoblingsmodus.

Hvis trinnene ovenfor ikke løste problemet, kan du klikke på "Kontakt oss"-koblingen nedenfor for å finne den beste støtten i regionen din.

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din