Hodetelefonene kobles ikke til enheten din mens de lader. Hvis hodetelefonene ikke lader og ikke kobles til enheten din, kan du prøve dette:
Gjelder for:
Slå hodetelefonene av og på igjen: Slå av hodetelefonene i to sekunder. Deretter slår du dem på og prøver å koble til igjen
Tilbakestill hodetelefonene:
- Koble alle kablene fra hodetelefonene
- Koble den ene enden av USB-kabelen til en USB-A-vegglader eller en datamaskin som er slått på
- Trykk inn og hold nede Av/på/Bluetooth -knappen mens du kobler den lille enden av USB-kabelen til USB-C-porten på høyre øreklokke
- Slipp Av/På/Bluetooth -knappen når Bluetooth-lyset blinker blått
Tøm sammenkoblingslisten til hodetelefonene:
- Slå på hodetelefonene
- Trykk på og hold nede Av/på/Bluetooth-knappen i ti sekunder til du hører «Bluetooth device list cleared» (Bluetooth-sammenkoblingsliste tømt).
- Fjern hodetelefonene fra enhetens Bluetooth-liste. Du kan gjøre dette i Bose Music-appen ved å trykke på Innstillinger > Bluetooth-tilkoblinger > Rediger. Trykk deretter på «X» ved siden av enhetsnavnet du ønsker å fjerne
- Hodetelefonene er nå klare for å sammenkobles med enheten din. Trykk på «Connect New» (Koble til ny) i Bose Music-appen
Når du prøver å koble til, kan det hende du må velge hodetelefonene fra enhetens Bluetooth-liste. Enheter prøver vanligvis å koble til den sist tilkoblede enheten først og deretter gå videre til den neste enheten på listen etter noen minutter. Det kan hende at hodetelefonene dine er lenger ned på listen
Slå Bluetooth av og på igjen
Slå flymodus på og av igjen
Start enheten på nytt
Velg «Forget», «Unpair» eller «Remove» (henholdsvis Glem, Frakoble eller Fjern) hodetelefonene fra enhetens Bluetooth-liste, og koble til på nytt
Hvis de kobles til en Windows-datamaskin, kan det hende du får se to ulike ikoner på enhetens sammenkoblingsliste (et enhetsikon og et hodetelefonikon). Velg hodetelefonikonet