90 dagers risikofri prøveperiode, 2 års garanti og gratis standard levering for bestillinger over 450 NOK

Hodetelefonene mine sammenkobles ikke med Bluetooth®-enheten min

Hodetelefonene kobles ikke til enheten din mens de lader. Hvis hodetelefonene ikke lader og ikke kobles til enheten din, kan du prøve dette:

På hodetelefonene dine:

Slå hodetelefonene av og på igjen: Slå av hodetelefonene  i to sekunder. Deretter slår du dem på og prøver å koble til igjen

Tilbakestill hodetelefonene:

  1. Koble alle kablene fra hodetelefonene
  2. Koble den ene enden av USB-kabelen til en USB-A-vegglader eller en datamaskin som er slått på
  3. Trykk inn og hold nede Av/på/Bluetooth -knappen mens du kobler den lille enden av USB-kabelen til USB-C-porten på høyre øreklokke
  4. Slipp Av/På/Bluetooth -knappen når Bluetooth-lyset blinker blått

Tøm sammenkoblingslisten til hodetelefonene:

  1. Slå på hodetelefonene
  2. Trykk på og hold nede Av/på/Bluetooth-knappen i ti sekunder til du hører «Bluetooth device list cleared» (Bluetooth-sammenkoblingsliste tømt).
  3. Fjern hodetelefonene fra enhetens Bluetooth-liste. Du kan gjøre dette i Bose Music-appen ved å trykke på Innstillinger > Bluetooth-tilkoblinger > Rediger. Trykk deretter på «X» ved siden av enhetsnavnet du ønsker å fjerne
  4. Hodetelefonene er nå klare for å sammenkobles med enheten din. Trykk på «Connect New» (Koble til ny) i Bose Music-appen

På den mobile enheten:

Når du prøver å koble til, kan det hende du må velge hodetelefonene fra enhetens Bluetooth-liste. Enheter prøver vanligvis å koble til den sist tilkoblede enheten først og deretter gå videre til den neste enheten på listen etter noen minutter. Det kan hende at hodetelefonene dine er lenger ned på listen

Slå Bluetooth av og på igjen

Slå flymodus på og av igjen

Start enheten på nytt

Velg «Forget», «Unpair» eller «Remove» (henholdsvis Glem, Frakoble eller Fjern) hodetelefonene fra enhetens Bluetooth-liste, og koble til på nytt

Tilkobling til datamaskin

Hvis de kobles til en Windows-datamaskin, kan det hende du får se to ulike ikoner på enhetens sammenkoblingsliste (et enhetsikon og et hodetelefonikon). Velg hodetelefonikonet

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din