Gratis levering og gratis retur
 

Hodetelefonene mine sammenkobles ikke med Bluetooth®-enheten min

Hodetelefonene kobles ikke til enheten din under lading. Hvis hodetelefonene ikke lader og ikke kobles til enheten din, kan du prøve dette:

På hodetelefonene:

Slå hodetelefonene av og på igjen: Slå av hodetelefonene ved å holde inn av/på-knappen i to sekunder til du hører avslåingslyden. Deretter slår du dem på igjen ved å trykke på og slippe av/på-knappen

Uthevet av/på-knapp på høyre ørepropp

Tilbakestill hodetelefonene:

  1. Slå av hodetelefonene og vent i 30 sekunder
  2. Koble hodetelefonene til en USB-strømforsyning via en USB-ledning, og vent i fem sekunder. (Strømforsyningen må være tilkoblet en stikkontakt)
  3. Koble USB-ledningen fra hodetelefonene, og vent i ett minutt
  4. Slå på hodetelefonene, og sjekk om de fungerer som de skal

Tøm sammenkoblingslisten til hodetelefonene:

  1. Slå av hodetelefonene
  2. Trykk på og hold nede av/på-knappen i ti sekunder til du hører "Bluetooth device list cleared" (Bluetooth-sammenkoblingsliste tømt).
  3. Fjern hodetelefonene fra enhetens Bluetooth-liste. Dette gjøres vanligvis ved å velge hodetelefonene i enhetens innstillinger og Bluetooth-liste og velge Forget, Unpair eller Remove (Glem, Frakoble eller Fjern).
  4. Hodetelefonene er nå klare for å sammenkobles med enheten din. Gå til enhetens Bluetooth-innstillinger, og velg hodetelefonene som en ny enhet

På den mobile enheten:

Slå Bluetooth av og på igjen

Slå flymodus på og av igjen

Start enheten på nytt

Velg Forget, Unpair eller Remove (Glem, Frakoble eller Fjern) hodetelefonene fra enhetens Bluetooth-liste, og koble til på nytt

Tilkobling til datamaskin

Hvis de kobles til en Windows-datamaskin, kan det hende du får se to ulike ikoner på enhetens sammenkoblingsliste (et enhetsikon og et hodetelefonikon). Velg hodetelefonikonet

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din