NYE PRODUKTER ER HER! SJEKK DEM UT.
Butikker Handlevogn

Hodetelefonene mine sammenkobles ikke med Bluetooth®-enheten min

Hodetelefonene kobles ikke til enheten din under lading. Hvis hodetelefonene ikke lader og ikke kobles til enheten din, kan du prøve dette:

På hodetelefonene:

Slå hodetelefonene av og på igjen: Slå av hodetelefonene ved å holde inn av/på-knappen i to sekunder til du hører avslåingslyden. Deretter slår du dem på igjen ved å trykke på og slippe av/på-knappen

Uthevet av/på-knapp på høyre ørepropp

Tilbakestill hodetelefonene:

  1. Slå av hodetelefonene og vent i 30 sekunder
  2. Koble hodetelefonene til en USB-strømforsyning via en USB-ledning, og vent i fem sekunder. (Strømforsyningen må være tilkoblet en stikkontakt)
  3. Koble USB-ledningen fra hodetelefonene, og vent i ett minutt
  4. Slå på hodetelefonene, og sjekk om de fungerer som de skal

Tøm sammenkoblingslisten til hodetelefonene:

  1. Slå av hodetelefonene
  2. Trykk på og hold nede av/på-knappen i ti sekunder til du hører "Bluetooth device list cleared" (Bluetooth-sammenkoblingsliste tømt).
  3. Fjern hodetelefonene fra enhetens Bluetooth-liste. Dette gjøres vanligvis ved å velge hodetelefonene i enhetens innstillinger og Bluetooth-liste og velge Forget, Unpair eller Remove (Glem, Frakoble eller Fjern).
  4. Hodetelefonene er nå klare for å sammenkobles med enheten din. Gå til enhetens Bluetooth-innstillinger, og velg hodetelefonene som en ny enhet

På den mobile enheten:

Slå Bluetooth av og på igjen

Slå flymodus på og av igjen

Start enheten på nytt

Velg Forget, Unpair eller Remove (Glem, Frakoble eller Fjern) hodetelefonene fra enhetens Bluetooth-liste, og koble til på nytt

Tilkobling til datamaskin

Hvis de kobles til en Windows-datamaskin, kan det hende du får se to ulike ikoner på enhetens sammenkoblingsliste (et enhetsikon og et hodetelefonikon). Velg hodetelefonikonet