TILGJENGELIG FOR UTSENDELSE OM 1–2 VIRKEDAGER MED 90 DAGERS RISIKOFRI PRØVEPERIODE OG GRATIS STANDARDLEVERING AV BESTILLINGER PÅ KR 450 ELLER MER

Pulsen vises ikke i treningsappen

Når hodetelefonene er koblet til den mobile enheten, kan du se pulsen din i de fleste populære treningsappene. Hvis treningsappen ikke viser pulsen din, kan du følge disse trinnene:

  • I Bluetooth-listen på mobilenheten må du sørge for at Bose SoundSport Pulse headphones er valgt
  • Pass på at den venstre øreproppen sitter godt fast i øret. Du må kanskje prøve en StayHear+ Pulse-propp i en annen størrelse
  • Se etter en meny for Devices (Enheter), Hardware (Maskinvare) eller Heart Rate Monitor (Pulsmåler) under innstillingsmenyen på treningsappen. Velg Search for sensor (Søk etter sensor) eller Auto-connect (Automatisk tilkobling)
  • I noen treningsapper kan det hende du må velge Start workout (Start treningsøkten) for å vise pulsen
  • Lukk treningsappen og åpne den på nytt
  • Slå hodetelefonene av og deretter på igjen
  • Slå Bluetooth-funksjonen på mobilenheten av og på
  • Se hjelpmenyen i treningsappen for å få mer informasjon om hvordan du kobler til en pulssensor

Merk:  Noen treningsapper krever et betalt abonnement for å vise detaljerte pulsdata.

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din