Når hodetelefonene er koblet til den mobile enheten, kan du se pulsen din i de fleste populære treningsappene. Hvis treningsappen ikke viser pulsen din, kan du følge disse trinnene:
Pulsen vises ikke i treningsappen
Gjelder for:
- I Bluetooth-listen på mobilenheten må du sørge for at Bose SoundSport Pulse headphones er valgt
- Pass på at den venstre øreproppen sitter godt fast i øret. Du må kanskje prøve en StayHear+ Pulse-propp i en annen størrelse
- Se etter en meny for Devices (Enheter), Hardware (Maskinvare) eller Heart Rate Monitor (Pulsmåler) under innstillingsmenyen på treningsappen. Velg Search for sensor (Søk etter sensor) eller Auto-connect (Automatisk tilkobling)
- I noen treningsapper kan det hende du må velge Start workout (Start treningsøkten) for å vise pulsen
- Lukk treningsappen og åpne den på nytt
- Slå hodetelefonene av og deretter på igjen
- Slå Bluetooth-funksjonen på mobilenheten av og på
- Se hjelpmenyen i treningsappen for å få mer informasjon om hvordan du kobler til en pulssensor
Merk: Noen treningsapper krever et betalt abonnement for å vise detaljerte pulsdata.