Gratis levering og gratis retur
 

Ingen lyd fra en Bluetooth®-enhet

Prøv følgende for å løse dette problemet:

Kontroller at enheten er koblet til høyttaleren

Kontroller at lyden på høyttaleren ikke er dempet, og at volumet er skrudd opp. Angi volumet på Bluetooth-enheten til 90 %, og bruk deretter volumkontrollen på Bose-høyttaleren for å justere volumet

Prøv å spille en annen kilde på Bluetooth-enheten. Prøv for eksempel en annen app for å finne ut om problemet ligger hos en bestemt app

Det kan være at Bluetooth-enheten er utenfor rekkevidde. Prøv å flytte den nærmere høyttaleren

Flytt Bluetooth-enheten og/eller høyttaleren bort fra andre enheter som genererer elektromagnetiske forstyrrelser (for eksempel trådløse telefoner, mikrobølgeovner, trådløse rutere eller andre Bluetooth-enheter. Hvis det er mulig, kan du slå av Bluetooth-enheter i nærheten eller deaktivere Bluetooth-funksjonen deres)

Hvis du hører lyd fra en annen Bluetooth-enhet, setter du den på pause. Mer informasjon om bruk av systemet med to Bluetooth-enheter finner du i Tilkobling av flere Bluetooth-enheter

I enhetens Bluetooth-innstillinger velger du å GLEMME eller FJERNE Bose-høyttaleren. Deretter sammenkobler du enheten med høyttaleren igjen og tester på nytt

Trykk og hold Bluetooth-knappen på høyttaleren inne i ti sekunder til du hører en pipelyd og «Bluetooth device list cleared» (Liste over Bluetooth-enheter tømt). Dette forutsetter at talemeldinger er aktivert

Start Bluetooth-enheten på nytt. Dette gjøres vanligvis ved å slå den helt av og deretter starte den på nytt

Tilbakestill Bose-høyttaleren ved å slå den på og holde inne av-/på-knappen i ti sekunder til den slår seg av. Merk: En tilbakestilling til fabrikkinnstillinger fjerner høyttalerens språkinnstilling og minnet over sammenkoblede enheter. Dette gjenoppretter fabrikkinnstillingene til høyttaleren

Prøv en annen Bluetooth-enhet for å fastslå om det er et problem med enheten

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din