90 dagers risikofri prøveperiode, 2 års garanti og gratis standard levering for bestillinger over 450 NOK

Ingen lyd fra tilkoblet Bluetooth®-enhet

Gjelder for:

Hvis du ikke får lyd fra en tilkoblet Bluetooth-enhet:

Koble fra alt som er tilkoblet høyttalerens AUX-kontakt. Når AUX-kontakten er tilkoblet, er Bluetooth deaktivert.

Gå til enhetens Bluetooth-innstillinger og kontroller at den er koblet til høyttaleren

Kontroller at høyttalervolumet er skrudd opp. Sett volumet på Bluetooth-enheten til 90 %, og bruk deretter volumkontrollen på Bose-høyttaleren for å justere volumet

Prøv å spille en annen kilde på Bluetooth-enheten. Prøv for eksempel en annen app for å finne ut om problemet ligger hos en bestemt app

Bluetooth
-enheten kan være utenfor rekkevidde. Prøv å flytte den nærmere høyttaleren

I enhetens Bluetooth-innstillinger velger du FORGET (GLEM) eller REMOVE (FJERN) Bose-høyttaleren. Deretter sammenkobler du enheten med høyttaleren igjen og tester på nytt

På høyttaleren trykker du på og holder nede Bluetooth-knappen i ti sekunder for å tømme listen over Bluetooth-enheter. Deretter sammenkobler du enheten med høyttaleren igjen og tester på nytt

Start Bluetooth-enheten på nytt. Dette gjøres vanligvis ved å slå den helt av og deretter starte den på nytt

Start høyttaleren på nytt ved å koble fra strømledningen i 30 sekunder.

Prøv en annen Bluetooth-enhet for å fastslå om det er et problem med enheten

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din