Hvis du ikke får lyd fra en tilkoblet Bluetooth-enhet:
Gjelder for:
Koble fra alt som er tilkoblet høyttalerens AUX-kontakt. Når AUX-kontakten er tilkoblet, er Bluetooth deaktivert.
Gå til enhetens Bluetooth-innstillinger og kontroller at den er koblet til høyttaleren
Kontroller at høyttalervolumet er skrudd opp. Sett volumet på Bluetooth-enheten til 90 %, og bruk deretter volumkontrollen på Bose-høyttaleren for å justere volumet
Prøv å spille en annen kilde på Bluetooth-enheten. Prøv for eksempel en annen app for å finne ut om problemet ligger hos en bestemt app
Bluetooth
-enheten kan være utenfor rekkevidde. Prøv å flytte den nærmere høyttaleren
I enhetens Bluetooth-innstillinger velger du FORGET (GLEM) eller REMOVE (FJERN) Bose-høyttaleren. Deretter sammenkobler du enheten med høyttaleren igjen og tester på nytt
På høyttaleren trykker du på og holder nede Bluetooth-knappen i ti sekunder for å tømme listen over Bluetooth-enheter. Deretter sammenkobler du enheten med høyttaleren igjen og tester på nytt
Start Bluetooth-enheten på nytt. Dette gjøres vanligvis ved å slå den helt av og deretter starte den på nytt
Start høyttaleren på nytt ved å koble fra strømledningen i 30 sekunder.
Prøv en annen Bluetooth-enhet for å fastslå om det er et problem med enheten