TILGJENGELIG FOR UTSENDELSE OM 1–2 VIRKEDAGER MED 90 DAGERS RISIKOFRI PRØVEPERIODE OG GRATIS STANDARDLEVERING AV BESTILLINGER PÅ KR 450 ELLER MER

Ingen lyd fra mikrofonen

  • Sørg for at lyddemping ikke er påslått på telefonen. Undersøk om dempefunksjonen er aktivert på telefonen
  • Undersøk signalmottaket til telefonen. Et dårlig eller svakt signal kan resultere i dårlig lydkvalitet under samtaler. Forsøk å ringe opp på nytt når signalmottaket forbedrer seg
  • Tilbakestill enheten Det kan ha oppstått en feil med telefonen slik at den må tilbakestilles.
  • Prøv å gjennomføre en oppringning eller prøv en annen enhet

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din