Slik feilsøker du for å rette opp i problemet:
Gjelder for:
det kan være at bluetooth-enheten er utenfor rekkevidde. prøv å flytte den nærmere bose® soundlink® color speaker
flytt bluetooth-enheten unna andre enheter som genererer elektromagnetisk interferens, for eksempel andre bluetooth-enheter, trådløse telefoner, mikrobølgeovner eller trådløse rutere
reduser antallet programmer du kjører på bluetooth-enheten. når du kjører flere programmer, kan den tilgjengelige interne ressursmengden bli så redusert at lydoverføringen påvirkes. hvis du lukker alle unødvendige programmer, kan det hende at lydkvaliteten forbedres
Prøv å slå av Wi-Fi® for å forbedre lydkvaliteten
prøv å koble bluetooth-enheten fra bose® soundlink® color speaker ved å deaktivere bluetooth-funksjonen på enheten din. par enheten og høyttaleren på nytt
Slå høyttaleren av og deretter på igjen
hvis du har bluetooth-enheten i lomma, tar du den ut og plasser den slik at kroppen din ikke befinner seg mellom enheten og høyttaleren
deaktiver bluetooth-funksjonen på andre tilkoblede enheter som ikke er i bruk. lyden kan falle ut hvis en annen tilkoblet bluetooth-enhet befinner seg utenfor høyttalerens rekkevidde
Prøv å tilbakestille høyttaleren. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du se Gjenoppretting av fabrikkinnstillinger på systemet
se om det finnes oppdatert programvare for bluetooth-enheten og bose® soundlink® color speaker