Få gratis forsendelse når du bestiller i dag.
 

Dårlig lydkvalitet fra en Bluetooth®-enhet

Slik feilsøker du for å rette opp i problemet:

det kan være at bluetooth-enheten er utenfor rekkevidde. prøv å flytte den nærmere bose® soundlink® color speaker

flytt bluetooth-enheten unna andre enheter som genererer elektromagnetisk interferens, for eksempel andre bluetooth-enheter, trådløse telefoner, mikrobølgeovner eller trådløse rutere

reduser antallet programmer du kjører på bluetooth-enheten. når du kjører flere programmer, kan den tilgjengelige interne ressursmengden bli så redusert at lydoverføringen påvirkes. hvis du lukker alle unødvendige programmer, kan det hende at lydkvaliteten forbedres

Prøv å slå av Wi-Fi® for å forbedre lydkvaliteten

prøv å koble bluetooth-enheten fra bose® soundlink® color speaker ved å deaktivere bluetooth-funksjonen på enheten din. par enheten og høyttaleren på nytt

Slå høyttaleren av og deretter på igjen

hvis du har bluetooth-enheten i lomma, tar du den ut og plasser den slik at kroppen din ikke befinner seg mellom enheten og høyttaleren

deaktiver bluetooth-funksjonen på andre tilkoblede enheter som ikke er i bruk. lyden kan falle ut hvis en annen tilkoblet bluetooth-enhet befinner seg utenfor høyttalerens rekkevidde

Prøv å tilbakestille høyttaleren. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du se Gjenoppretting av fabrikkinnstillinger på systemet

se om det finnes oppdatert programvare for bluetooth-enheten og bose® soundlink® color speaker

Var dette nyttig?

Send

Takk for tilbakemeldingen.