Slik feilsøker du for å rette opp i problemet:
Gjelder for:
Det kan være at Bluetooth-enheten er utenfor rekkevidde. Prøv å flytte den nærmere Bose® SoundLink® Mini speaker
Flytt Bluetooth-enheten unna andre enheter som genererer elektromagnetisk interferens, for eksempel andre Bluetooth-enheter, trådløse telefoner, mikrobølgeovner eller trådløse rutere
Reduser antallet programmer du kjører på Bluetooth-enheten. Når du kjører flere programmer, kan den tilgjengelige interne ressursmengden bli så redusert at lydoverføringen påvirkes. Hvis du lukker alle unødvendige programmer, kan det hende at lydkvaliteten forbedres
Prøv å slå av Wi-Fi® for å forbedre lydkvaliteten
Prøv å koble Bluetooth-enheten fra Bose® SoundLink® Mini speaker ved å deaktivere Bluetooth-funksjonen på enheten din. Par enheten og høyttaleren på nytt
Slå høyttaleren av og deretter på igjen
Hvis du har Bluetooth-enheten i lomma, tar du den ut og plasser den slik at kroppen din ikke befinner seg mellom enheten og høyttaleren
Se om det finnes oppdatert programvare for Bluetooth-enheten og Bose® SoundLink® Mini speaker