Få gratis forsendelse når du bestiller i dag.
 

Dårlig lydkvalitet fra en Bluetooth®-enhet

Slik feilsøker du for å rette opp i problemet:

Det kan være at Bluetooth-enheten er utenfor rekkevidde. Prøv å flytte den nærmere Bose® SoundLink® Mini speaker

Flytt Bluetooth-enheten unna andre enheter som genererer elektromagnetisk interferens, for eksempel andre Bluetooth-enheter, trådløse telefoner, mikrobølgeovner eller trådløse rutere

Reduser antallet programmer du kjører på Bluetooth-enheten. Når du kjører flere programmer, kan den tilgjengelige interne ressursmengden bli så redusert at lydoverføringen påvirkes. Hvis du lukker alle unødvendige programmer, kan det hende at lydkvaliteten forbedres

Prøv å slå av Wi-Fi® for å forbedre lydkvaliteten

Prøv å koble Bluetooth-enheten fra Bose® SoundLink® Mini speaker ved å deaktivere Bluetooth-funksjonen på enheten din. Par enheten og høyttaleren på nytt

Slå høyttaleren av og deretter på igjen

Hvis du har Bluetooth-enheten i lomma, tar du den ut og plasser den slik at kroppen din ikke befinner seg mellom enheten og høyttaleren

Prøv en tilbakestilling. Trykk på Mute-knappen på høyttaleren i ti sekunder. Bluetooth-enheten blir koblet fra, og Bose® SoundLink® Mini-høyttaleren blir slått av. Trykk på av-/på-knappen for slå på høyttaleren og koble deretter til på nytt

Lyddemping

Se om det finnes oppdatert programvare for Bluetooth-enheten og Bose® SoundLink® Mini speaker

Var dette nyttig?

Send

Takk for tilbakemeldingen.