Gratis levering og gratis retur
 

Dårlig lydkvalitet fra en AUX-enhet

Prøv følgende for å løse problemet:

  • Reduser volumet på den tilkoblede AUX-enheten. Noen enheter kan sende ut et for sterkt signal hvis volumet er satt for høyt eller til det maksimale. Dette kan føre til dårlig og forvrengt lyd fra tilkoblede høyttalere
  • Gå til lydinnstillingene på den tilkoblede enheten og angi eventuelle utjevnings- og lydbehandlingsinnstillinger til "av" eller "flatt"
  • Kontroller at kontakten på 3,5 mm er satt skikkelig inn i både enheten og høyttaleren
  • Problemet kan være relatert til lydkabelen. Prøv med en ny kabel
  • Prøv å spille av en annen kilde på enheten. Prøv for eksempel en annen musikkapp for å finne ut om problemet ligger hos en bestemt app
  • Det kan være et problem med den tilkoblede AUX-enheten. Prøv en annen lydenhet
  • Start den tilkoblede enheten på nytt. Dette gjøres vanligvis ved å slå den helt av og deretter starte den på nytt
  • Tilbakestill Bose-høyttaleren ved å slå den på og holde inne av-/på-knappen i ti sekunder til den slår seg av. Merk: En tilbakestilling til fabrikkinnstillinger fjerner høyttalerens språkinnstillinger og minnet over sammenkoblede enheter. Dette gjenoppretter fabrikkinnstillingene til høyttaleren

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din