Få gratis forsendelse når du bestiller i dag.
 

Dårlig lydkvalitet fra en AUX-enhet

Prøv følgende for å løse problemet:

  • Reduser volumet på den tilkoblede AUX-enheten. Noen enheter kan sende ut et for sterkt signal hvis volumet er satt for høyt eller til det maksimale. Dette kan føre til dårlig og forvrengt lyd fra tilkoblede høyttalere
  • Gå til lydinnstillingene på den tilkoblede enheten og angi eventuelle utjevnings- og lydbehandlingsinnstillinger til "av" eller "flatt"
  • Kontroller at kontakten på 3,5 mm er satt skikkelig inn i både enheten og høyttaleren
  • Problemet kan være relatert til lydkabelen. Prøv med en ny kabel
  • Prøv å spille av en annen kilde på enheten. Prøv for eksempel en annen musikkapp for å finne ut om problemet ligger hos en bestemt app
  • Det kan være et problem med den tilkoblede AUX-enheten. Prøv en annen lydenhet
  • Start den tilkoblede enheten på nytt. Dette gjøres vanligvis ved å slå den helt av og deretter starte den på nytt
  • Tilbakestill Bose-høyttaleren ved å slå den på og holde inne av-/på-knappen i ti sekunder til den slår seg av. Merk: En tilbakestilling til fabrikkinnstillinger fjerner høyttalerens språkinnstillinger og minnet over sammenkoblede enheter. Dette gjenoppretter fabrikkinnstillingene til høyttaleren

Var dette nyttig?

Send

Takk for tilbakemeldingen.