Dårlig lyd, som forvrengning, støy, summing og knitring, kan forårsakes av forskjellige lydkilder og enhetsinnstillinger.
Prøv følgende for å løse dette problemet:
Dårlig lyd, som forvrengning, støy, summing og knitring, kan forårsakes av forskjellige lydkilder og enhetsinnstillinger.
Prøv følgende for å løse dette problemet:
Sjekk EQ-innstillingene på den tilkoblede lyd enheten. Hvis den tilkoblede enheten er en MP3-spiller, kan EQ-innstillingene påvirke lydytelsen. EQ-innstillingene bør settes til av eller flatt. Hvis du må justere EQ-innstillingen, kan du lese brukerveiledningen for den tilkoblede enheten eller kontakte produsenten av enheten for instruksjoner
Musikk som spilles gjennom iTunes Radio, vil være 8 til 9 dB lavere enn annen musikk som spilles gjennom enheten. Dette gjelder for alle versjoner av iOS 7
Slå av og på enheten. Det kan ha oppstått en feil med enheten, slik at den må tilbakestilles
Prøv å koble til en annen enhet
Prøv å strømme en annen lydkilde. Noen typer media produserer lyd av lavere kvalitet
Avslutt sammenkoblingen og sammenkoble enheten på nytt fra Bluetooth-enheten
Kontroller at enhetens A2DP Bluetooth-protokoll er aktivert. Når enheten sammenkobles eller kobles til, må A2DP -stereolyden være aktiv for å sørge for å sikre at lyd av høy kvalitet sendes til hodesettet. Hvis signalet sendes til hodesettet med headset-profilen (HSP) eller handsfree-profil (HFP), blir lydkvaliteten lav og/eller dårlig.
Hvis du vil ha informasjon om hvilken profil som støttes av telefonen din, kan du kontakte produsenten av enheten.