Gratis levering og gratis retur
 

Feilsøking for strøm

Gjelder for:

Jeg klarer ikke å slå på systemet mitt. Hva kan jeg gjøre?

Prøv dette:

  • Prøv å koble systemet til en annen stikkontakt
  • Hvis systemet er koblet til en forlengelses- eller forgreningskabel, kan du forsøke å koble det direkte til en stikkontakt. Forlengelses- eller forgreningskabelen kan være defekt
  • Hvis det er mulig, kan du prøve å koble en annen kilde til AUX-kontakten eller prøve en annen iPod® eller iPhone®. Det kan være at det er et problem med iPod- eller iPhone-modellen du bruker
  • Tilbakestill SoundDock-systemet. Slå av systemet, ta ut strømledningen og vent i 60 sekunder før du setter den inn igjen. Prøv å slå på systemet når du har koblet til strømmen igjen

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din