TILGJENGELIG FOR UTSENDELSE OM 1–2 VIRKEDAGER MED 90 DAGERS RISIKOFRI PRØVEPERIODE OG GRATIS STANDARDLEVERING AV BESTILLINGER PÅ KR 450 ELLER MER

Fjerne et produkt fra Bose Music-kontoen min

Gå til skjermbildet My Bose (Min Bose) i Bose Music-appen, og trykk på ikonet for kontoinnstillinger øverst til høyre.

Kontoinnstillingerikon

Trykk på Manage Speakers (Administrer høyttalere) > Edit (Rediger).

Velg produktet du vil fjerne.

Trykk på Delete (Slett).

Trykk på Remove (Fjern) for å bekrefte at du vil fjerne produktet.

Hvis du vil gå tilbake til skjermbildet My Bose (Min Bose), trykker du på ikonet øverst til venstre på skjermen.

Bose Music-appikon

Viktig informasjon:

Når du fjerner produktet, fjernes også forhåndsinnstillingene.

Hvis du er logget på produktet med Amazon-kontoen din når du fjerner produktet fra Bose Music-kontoen din, kan det ta opptil én time før Alexa fjernes fra produktet ditt. Du kan fjerne Alexa umiddelbart ved å trekke ut strømledningen og sette den inn i igjen. Når Alexa er fjernet, får ingen tilgang til tjenesten når de bruker produktet.

Merk: Amazon Alexa er ikke tilgjengelig i alle land og på alle språk.

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din