NYE PRODUKTER ER HER! SJEKK DEM UT.
Butikker Handlevogn

Sleepbuds™ lader ikke

Det er mange kunder som har opplevd problemer med at sleepbuds™ ikke lades helt opp og/eller slår seg av uventet. Vi har forsøkt å løse batterirelaterte problemer som kundene våre har opplevd. Men vi fant ut at selv om batteriet vi valgte, fungerer på en trygg måte, fungerer det ikke like konsekvent eller forventet som det bør for å oppfylle våre standarder. Vi har derfor valgt å ta produktet ut av sortimentet. Sleepbuds™ utgjør ikke noen sikkerhetsrisiko, så vi tilbakekaller ikke produktet. Vi vet at vi har skuffet dere, og vi er virkelig lei oss. Vi forstår at vi har skapt ekstra frustrasjon ved at vi ikke tok stilling til dette problemet da vi jobbet med å løse det, spesielt for kunder som kontaktet oss flere ganger. Dette beklager vi virkelig.

Vi gjør alt vi kan for å gjøre det godt igjen:

  • Vi skal overholde garantiløftet.
  • Hvis du ønsker å fortsette å bruke dine sleepbuds™, men har problemer, vil vi erstatte dem med et par som har nyproduserte batterier. For å være tydelige har vi ikke løst problemene med batteriet, men disse nye enhetene er mindre utsatt for problemer enn en eldre enhet. Vi forventer – men kan ikke garantere – at vi vil ha en stor nok beholdning til å tilby erstatninger frem til tidlig 2020. (Leveringstiden for erstatningsproduktet kan ta opptil tre uker.)
  • Du kan også returnere produktet for en full refusjon frem til 31. desember 2019. Behandlingen (av f.eks. sjekk, bankoverføring) og tidspunktet for refusjonen vil variere fra region til region. Behandlingen kan ta opptil seks uker etter at vi har mottatt det returnerte produktet.
  • Gå til http://worldwide.bose.com/support/sleepbuds hvis du vil ha mer informasjon, eller til https://worldwide.bose.com/contact for å finne kontaktinformasjon for serviceagenter i regionen din.