TILGJENGELIG FOR UTSENDELSE OM 1–2 VIRKEDAGER MED 90 DAGERS RISIKOFRI PRØVEPERIODE OG GRATIS STANDARDLEVERING AV BESTILLINGER PÅ KR 450 ELLER MER

Sleepbuds vil ikke koble til mobilenhet

Hvis dine sleepbuds ikke vil koble til mobilenheten, kan du prøve dette:

Legg sleepbuds i ladeetuiet og sørg for at de er satt riktig inn i etuiet. Vent til sleepbuds-ladelysene blinker sakte hvitt og fjern dem fra ladeetuiet og prøv å koble dem til enheten igjen

Kontroller at sleepbuds er fulladet

På enheten slår du av Bluetooth® og slår det på igjen. Prøv å koble til på nytt

På enheten skrur du flymodus på og så av. Prøv å koble til på nytt

Lukk Bose Sleep-appen og åpne den igjen

På iOS dobbeltrykker du på Hjem-knappen og sveiper bort Sleep-appen

På en Android-enhet trykker du på nyligknappen og sveiper bort Sleep-appen

Start mobilenheten på nytt

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din