Gratis levering og gratis retur
 

Programvareoppdateringen lar seg ikke installere

Gjelder for:

mer...

Prøv følgende for å løse problemet:

Avinstaller, last ned og installer den nyeste versjonen av appen på nytt fra www.Bose.com/soundtouch_app. På noen enheter vil appen ikke kunne installere oppdateringen på nytt over den eksisterende versjonen. Hvis dette skjer, må appen lastes ned på nytt og installeres på nytt. Du må logge deg på SoundTouch-kontoen når du åpner den nye installasjonen. Nettverksdetaljer, musikktjenester og bibliotekinnstillinger trenger ikke å bli satt opp på nytt når informasjonen som gjelder disse konfigurasjonene, beholdes.

Når du installerer appen på nytt, må du være oppmerksom på eventuelle meldinger som vises i forbindelse med SoundTouch-appen og SoundTouch-Musikkserveren. Avhengig av hvilken brannmur- eller sikkerhetsprogramvare som er installert, hvis et «Always allow» (Tillat alltid)-alternativ er tilgjengelig, bør du velge dette alternativet. Ellers velger du alternativet som tillater brannmurtilgang over et hvilket som helst alternativ som avviser, avgrenser eller begrenser brannmurtilgang.

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din