Feilsøking av lyd
Gjelder for:
- Kontroller at lydenheten som strømmer, er slått på og spiller av lyd
- Skru volumet helt opp på hodetelefonene
- Kontroller at lydenheten støtter A2DP-lydstrømming
- Prøv en annen lydkilde/app som strømmer, eller prøv et annet spor
- Kontroller at Bluetooth-volumet på enheten er skrudd opp og ikke dempet
- Flytt enheten nærmere hodetelefonene (10 meter)
- Flytt enheten og hodetelefonene bort fra eventuelle enheter som kan føre til interferens, for eksempel en annen Bluetooth-enhet, trådløse telefoner, en mikrobølgeovn eller ruteren for et trådløst nettverk
- Reduser antallet apper som kjøres på enheten. Lydkvaliteten kan også bli bedre hvis du deaktiverer Wi-Fi-funksjonen på enheten
- Hvis du bruker en Bluetooth-enhet, må du kontrollere at kontrollmodulen er koblet godt til hodetelefonene
- Hvis du bruker 3-5 mm-lydkabelen, må du kontrollere at begge endene på lydkabelen er godt festet
- Prøv en annen musikkapp eller et annet spor
- Prøv en annen lydenhet
- Kontroller at begge øreputene sitter godt fast