Få gratis forsendelse når du bestiller i dag.
 

Feilsøking av lyd

Ingen lyd, lav lyd eller dårlig lydkvalitet fra en lydkilde/app som strømmes

  • Kontroller at lydenheten som strømmer, er slått på og spiller av lyd
  • Skru volumet helt opp på hodetelefonene
  • Kontroller at lydenheten støtter A2DP-lydstrømming
  • Prøv en annen lydkilde/app som strømmer, eller prøv et annet spor
  • Kontroller at Bluetooth-volumet på enheten er skrudd opp og ikke dempet
  • Flytt enheten nærmere hodetelefonene (10 meter)
  • Flytt enheten og hodetelefonene bort fra eventuelle enheter som kan føre til interferens, for eksempel en annen Bluetooth-enhet, trådløse telefoner, en mikrobølgeovn eller ruteren for et trådløst nettverk
  • Reduser antallet apper som kjøres på enheten. Lydkvaliteten kan også bli bedre hvis du deaktiverer Wi-Fi-funksjonen på enheten

Ingen lyd eller dårlig lydkvalitet fra en tilkoblet enhet

  • Hvis du bruker en Bluetooth-enhet, må du kontrollere at kontrollmodulen er koblet godt til hodetelefonene
  • Hvis du bruker 3-5 mm-lydkabelen, må du kontrollere at begge endene på lydkabelen er godt festet
  • Prøv en annen musikkapp eller et annet spor
  • Prøv en annen lydenhet
  • Kontroller at begge øreputene sitter godt fast

Var dette nyttig?

Send

Takk for tilbakemeldingen.