Gratis levering og gratis retur
 

Feilsøking av lyd

Ingen lyd, lav lyd eller dårlig lydkvalitet fra en lydkilde/app som strømmes

  • Kontroller at lydenheten som strømmer, er slått på og spiller av lyd
  • Skru volumet helt opp på hodetelefonene
  • Kontroller at lydenheten støtter A2DP-lydstrømming
  • Prøv en annen lydkilde/app som strømmer, eller prøv et annet spor
  • Kontroller at Bluetooth-volumet på enheten er skrudd opp og ikke dempet
  • Flytt enheten nærmere hodetelefonene (10 meter)
  • Flytt enheten og hodetelefonene bort fra eventuelle enheter som kan føre til interferens, for eksempel en annen Bluetooth-enhet, trådløse telefoner, en mikrobølgeovn eller ruteren for et trådløst nettverk
  • Reduser antallet apper som kjøres på enheten. Lydkvaliteten kan også bli bedre hvis du deaktiverer Wi-Fi-funksjonen på enheten

Ingen lyd eller dårlig lydkvalitet fra en tilkoblet enhet

  • Hvis du bruker en Bluetooth-enhet, må du kontrollere at kontrollmodulen er koblet godt til hodetelefonene
  • Hvis du bruker 3-5 mm-lydkabelen, må du kontrollere at begge endene på lydkabelen er godt festet
  • Prøv en annen musikkapp eller et annet spor
  • Prøv en annen lydenhet
  • Kontroller at begge øreputene sitter godt fast

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din