Gratis forsendelse på bestillinger over NOK 949.
 

Feilsøking av lyd

Det kommer ikke lyd ut av hodetelefonene.

Kontroller at hodetelefonene er skrudd på.

Kontroller tilstanden til lydkabelen. En skadet plugg eller kabel kan forårsake problemet

Sørg for at hodetelefonene er ordentlig tilkoblet. Det kan være at hodetelefonene ikke er ordentlig tilkoblet eller at tilkoblingen har løsnet. Koble fra hodetelefonene og plugg dem inn igjen i begge ender

Sørg for at lydenheten er påslått og at volumet er skrudd opp

Forsøk med en annen lydenhet. Problemet kan ligge hos lydenheten, som hodetelefonene er tilkoblet.

Veksle på Hi/Lo-bryteren for å forsikre deg om at den er korrekt innstilt. Hvis posisjonen på Hi/Lo-bryteren er midt imellom to innstillinger, kan det resultere i at lyden blir borte

Prøv med den andre lydkabelen som fulgte med hodetelefonene (gjelder bare QC®15-hodetelefoner kjøpt etter juni 2011). Hvis problemet melder seg når en spesifikk kabel benyttes, må den kabelen byttes ut

Jeg hører lyd bare på den ene siden av hodetelefonene.

Kontroller balansenivået på kilden. Hvis kilden har justerbar balanse, kan den være skjevt innstilt. Sørg for at den er midtstilt.

Sørg for at hodetelefonene er ordentlig tilkoblet. Det kan være at hodetelefonene ikke er ordentlig tilkoblet eller at tilkoblingen har løsnet. Koble fra hodetelefonene og plugg dem inn igjen i begge ender

Prøv med den andre lydkabelen som fulgte med hodetelefonene (gjelder bare QC®15-hodetelefoner kjøpt etter juni 2011). Hvis problemet melder seg når en spesifikk kabel benyttes, må den kabelen byttes ut

Det er for mye bass i hodetelefonene.

Slå av lydforsterkende funksjoner på lydenheten

Var dette nyttig?

Send

Takk for tilbakemeldingen.