Kontroller at hodetelefonene er skrudd på.
Kontroller tilstanden til lydkabelen. En skadet plugg eller kabel kan forårsake problemet
Sørg for at hodetelefonene er ordentlig tilkoblet. Det kan være at hodetelefonene ikke er ordentlig tilkoblet eller at tilkoblingen har løsnet. Koble fra hodetelefonene og plugg dem inn igjen i begge ender
Sørg for at lydenheten er påslått og at volumet er skrudd opp
Forsøk med en annen lydenhet. Problemet kan ligge hos lydenheten, som hodetelefonene er tilkoblet.
Veksle på Hi/Lo-bryteren for å forsikre deg om at den er satt ordentlig. Hvis posisjonen på Hi/Lo-bryteren er midt imellom to innstillinger, kan det resultere i at lyden blir borte
Prøv med den andre lydkabelen som fulgte med hodetelefonene (bare for QC®15-hodetelefoner kjøpt etter juni 2011). Hvis problemet melder seg når en spesifikk kabel benyttes, må den kabelen byttes ut
Kontroller balansenivået på kilden. Hvis kilden har justerbar balanse, kan den være skjevt innstilt. Sørg for at den er midtstilt.
Sørg for at hodetelefonene er ordentlig tilkoblet. Det kan være at hodetelefonene ikke er ordentlig tilkoblet eller at tilkoblingen har løsnet. Koble fra hodetelefonene og plugg dem inn igjen i begge ender
Prøv med den andre lydkabelen som fulgte med hodetelefonene (bare for QC®15-hodetelefoner kjøpt etter juni 2011). Hvis problemet melder seg når en spesifikk kabel benyttes, må den kabelen byttes ut
Slå av lydforsterkende funksjoner på lydenheten