Feilsøking av lyd
- Kontroller at hodetelefonene er slått på og skikkelig koblet til enhetens hodetelefonkontakt
- Prøv med en annen størrelse på StayHear+-proppene
- Prøv en annen enhet eller et annet musikkprogram
- Sørg for at hodetelefonene er påslått, og at den grønne modusindikatoren er på
- Prøv en annen størrelse på StayHear+-proppene – sørg for at proppene sitter komfortabelt og trygt i øret
- Forsikre deg om at hodetelefonene er nok oppladet
- Sørg for at du bruker en Apple-enhet med hodetelefoner laget for Apple og en Samsung/Android-enhet for hodetelefoner laget for Samsung/Android. Mikrofonen fungerer ikke hvis du bruker feil hodetelefoner med enheten din
- Sørg for at enheten ikke er dempet. Undersøk om dempefunksjonen er aktivert på enheten
- Undersøk signalmottaket til telefonen. Et dårlig eller svakt signal kan resultere i dårlig lydkvalitet under samtaler. Forsøk å ringe opp på nytt når signalmottaket forbedrer seg
- Slå av og på enheten. Det kan ha oppstått en feil med enheten, slik at den må tilbakestilles
- Prøv å gjennomføre en oppringning eller prøv en annen enhet