Gratis levering og gratis retur
 

Feilsøking av lyd

Dårlig lydkvalitet

  • Kontroller at hodetelefonene er slått på og skikkelig koblet til enhetens hodetelefonkontakt
  • Prøv med en annen størrelse på StayHear+-proppene
  • Prøv en annen enhet eller et annet musikkprogram

Dårlig eller ingen støyreduksjon

  • Sørg for at hodetelefonene er påslått, og at den grønne modusindikatoren er på
  • Prøv en annen størrelse på StayHear+-proppene – sørg for at proppene sitter komfortabelt og trygt i øret
  • Forsikre deg om at hodetelefonene er nok oppladet

Ingen lyd fra mikrofonen

  • Sørg for at du bruker en Apple-enhet med hodetelefoner laget for Apple og en Samsung/Android-enhet for hodetelefoner laget for Samsung/Android. Mikrofonen fungerer ikke hvis du bruker feil hodetelefoner med enheten din
  • Sørg for at enheten ikke er dempet. Undersøk om dempefunksjonen er aktivert på enheten
  • Undersøk signalmottaket til telefonen. Et dårlig eller svakt signal kan resultere i dårlig lydkvalitet under samtaler. Forsøk å ringe opp på nytt når signalmottaket forbedrer seg
  • Slå av og på enheten. Det kan ha oppstått en feil med enheten, slik at den må tilbakestilles
  • Prøv å gjennomføre en oppringning eller prøv en annen enhet

Var dette nyttig?

Send

Takk for tilbakemeldingen.