Kan sendes i løpet av 1-2 virkedager med en 90 dagers risikofri prøveperiode og standardfrakt

Feilsøking av lyd

Dårlig lydkvalitet

  • Kontroller at hodetelefonene er slått på og skikkelig koblet til enhetens hodetelefonkontakt
  • Prøv med en annen størrelse på StayHear+-proppene
  • Prøv en annen enhet eller et annet musikkprogram

Dårlig eller ingen støyreduksjon

  • Sørg for at hodetelefonene er påslått, og at den grønne modusindikatoren er på
  • Prøv en annen størrelse på StayHear+-proppene – sørg for at proppene sitter komfortabelt og trygt i øret
  • Forsikre deg om at hodetelefonene er nok oppladet

Ingen lyd fra mikrofonen

  • Sørg for at du bruker en Apple-enhet med hodetelefoner laget for Apple og en Samsung/Android-enhet for hodetelefoner laget for Samsung/Android. Mikrofonen fungerer ikke hvis du bruker feil hodetelefoner med enheten din
  • Sørg for at enheten ikke er dempet. Undersøk om dempefunksjonen er aktivert på enheten
  • Undersøk signalmottaket til telefonen. Et dårlig eller svakt signal kan resultere i dårlig lydkvalitet under samtaler. Forsøk å ringe opp på nytt når signalmottaket forbedrer seg
  • Slå av og på enheten. Det kan ha oppstått en feil med enheten, slik at den må tilbakestilles
  • Prøv å gjennomføre en oppringning eller prøv en annen enhet

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din