Gratis forsendelse på bestillinger over NOK 949.
 

Feilsøking av lyd

Dårlig lydkvalitet

  • Sørg for at hodetelefonene er slått på og ordentlig plugget inn i hodetelefonkontakten på Apple®-enheten
  • Prøv med en annen størrelse på StayHear+-proppene
  • Prøv med en annen Apple-enhet eller musikkapplikasjon

Dårlig eller ingen støyreduksjon

  • Sørg for at hodetelefonene er påslått, og at den grønne modusindikatoren er på
  • Prøv en annen størrelse på StayHear+-proppene – sørg for at proppene sitter komfortabelt og trygt i øret
  • Forsikre deg om at hodetelefonene er nok oppladet

Ingen lyd fra mikrofonen

  • Kontroller om mute er påslått på iPhone-enheten. Undersøk om mute-funksjonen er blitt aktivert på iPhone-enheten
  • Undersøk signalmottaket til telefonen. Et dårlig eller svakt signal kan resultere i dårlig lydkvalitet under samtaler. Forsøk å ringe opp på nytt når signalmottaket forbedrer seg
  • Tilbakestill enheten Det kan ha oppstått en feil med telefonen, slik at den må tilbakestilles.
  • Prøv å ringe noen andre eller en annen Apple-enhet

Var dette nyttig?

Send

Takk for tilbakemeldingen.