Kontroller at hodetelefonene er slått på og skikkelig koblet til enhetens hodetelefonkontakt
Prøv med en annen størrelse på StayHear+-proppene
Prøv en annen enhet eller et annet musikkprogram
Dårlig eller ingen støyreduksjon
Sørg for at hodetelefonene er påslått, og at den grønne modusindikatoren er på
Prøv en annen størrelse på StayHear+-proppene – sørg for at proppene sitter komfortabelt og trygt i øret
Forsikre deg om at hodetelefonene er nok oppladet
Ingen lyd fra mikrofonen
Sørg for at du bruker en Apple-enhet med hodetelefoner laget for Apple og en Samsung/Android-enhet for hodetelefoner laget for Samsung/Android. Mikrofonen fungerer ikke hvis du bruker feil hodetelefoner med enheten din
Sørg for at enheten ikke er dempet. Undersøk om dempefunksjonen er aktivert på enheten
Undersøk signalmottaket til telefonen. Et dårlig eller svakt signal kan resultere i dårlig lydkvalitet under samtaler. Forsøk å ringe opp på nytt når signalmottaket forbedrer seg
Slå av og på enheten. Det kan ha oppstått en feil med enheten, slik at den må tilbakestilles
Prøv å gjennomføre en oppringning eller prøv en annen enhet