TILGJENGELIG FOR UTSENDELSE OM 1–2 VIRKEDAGER MED 90 DAGERS RISIKOFRI PRØVEPERIODE OG GRATIS STANDARDLEVERING AV BESTILLINGER PÅ KR 450 ELLER MER

Feilsøking av lyd

Dårlig lydkvalitet

Sørg for at hodetelefonene er slått på og ordentlig plugget inn i hodetelefonkontakten på Apple®-enheten

Prøv med en annen størrelse på StayHear+-proppene

Prøv med en annen Apple-enhet eller musikkapplikasjon

Dårlig eller ingen støyreduksjon

Sørg for at hodetelefonene er påslått, og at den grønne modusindikatoren er på

Prøv en annen størrelse på StayHear+-proppene – sørg for at proppene sitter komfortabelt og trygt i øret

Forsikre deg om at hodetelefonene er nok oppladet

Ingen lyd fra mikrofonen

Kontroller om mute er påslått på iPhone-enheten. Undersøk om mute-funksjonen er blitt aktivert på iPhone-enheten

Undersøk signalmottaket til telefonen. Et dårlig eller svakt signal kan resultere i dårlig lydkvalitet under samtaler. Forsøk å ringe opp på nytt når signalmottaket forbedrer seg

Tilbakestill enheten Det kan ha oppstått en feil med telefonen, slik at den må tilbakestilles.

Prøv å ringe noen andre eller en annen Apple-enhet

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din