Sørg for at hodetelefonene er slått på og ordentlig plugget inn i hodetelefonkontakten på Apple®-enheten
Gjelder for:
Prøv med en annen størrelse på StayHear+-proppene
Prøv med en annen Apple-enhet eller musikkapplikasjon
Sørg for at hodetelefonene er påslått, og at den grønne modusindikatoren er på
Prøv en annen størrelse på StayHear+-proppene – sørg for at proppene sitter komfortabelt og trygt i øret
Forsikre deg om at hodetelefonene er nok oppladet
Kontroller om mute er påslått på iPhone-enheten. Undersøk om mute-funksjonen er blitt aktivert på iPhone-enheten
Undersøk signalmottaket til telefonen. Et dårlig eller svakt signal kan resultere i dårlig lydkvalitet under samtaler. Forsøk å ringe opp på nytt når signalmottaket forbedrer seg
Tilbakestill enheten Det kan ha oppstått en feil med telefonen, slik at den må tilbakestilles.
Prøv å ringe noen andre eller en annen Apple-enhet