Gratis levering og gratis retur
 

Feilsøking av lyd

Dårlig lydkvalitet

Sørg for at hodetelefonene er slått på og ordentlig plugget inn i hodetelefonkontakten på Apple®-enheten

Prøv med en annen størrelse på StayHear+-proppene

Prøv med en annen Apple-enhet eller musikkapplikasjon

Dårlig eller ingen støyreduksjon

Sørg for at hodetelefonene er påslått, og at den grønne modusindikatoren er på

Prøv en annen størrelse på StayHear+-proppene – sørg for at proppene sitter komfortabelt og trygt i øret

Forsikre deg om at hodetelefonene er nok oppladet

Ingen lyd fra mikrofonen

Kontroller om mute er påslått på iPhone-enheten. Undersøk om mute-funksjonen er blitt aktivert på iPhone-enheten

Undersøk signalmottaket til telefonen. Et dårlig eller svakt signal kan resultere i dårlig lydkvalitet under samtaler. Forsøk å ringe opp på nytt når signalmottaket forbedrer seg

Tilbakestill enheten Det kan ha oppstått en feil med telefonen, slik at den må tilbakestilles.

Prøv å ringe noen andre eller en annen Apple-enhet

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din