NYE PRODUKTER ER HER! SJEKK DEM UT.
Butikker Handlevogn

Feilsøking av lyd

Min iPod® spiller, men det kommer ingen lyd fra systemet.

  • Hvis du nettopp har fullført en systemoppdatering på din iPod eller iPhone®, kan det være at du må vente flere minutter før du kan bruke den med SoundDock-systemet ditt. I noen tilfeller kan det være at noen apper på Apple®-enheten din trenger litt lenger tid til å bli ferdig med oppdateringen, selv om operativsystemoppdateringen er fullført. Ta Apple-enheten ut av dokken på SoundDock-systemet i flere minutter, deretter kan du sette den inn igjen. Sørg for at den er plassert ordentlig i dokken
  • Det er ikke sikkert iPod-enheten din vil sitte ordentlig i dokken hvis den er i et etui eller deksel. Ta av etuiet eller dekselet slik at iPod-enheten passer godt i dokken sammen med inkluderte dokkadaptere
  • Prøv å tilbakestille iPod-enheten. Det kan ha oppstått en feil med iPod-enheten, slik at den må tilbakestilles. Ta kontakt med Apple brukerstøtte for ytterligere hjelp
  • Flytt systemet til en annen stikkontakt. Stikkontakten kan være grunnen til problemet
  • Tilbakestill SoundDock-systemet. Slå av systemet, ta ut strømledningen og vent i 60 sekunder før du setter den inn igjen. Se om iPod-enheten lades når systemet er koblet til strøm igjen.

Det høres ut som om kun den ene systemhøyttaleren fungerer. Er det noen måte å justere balansen på?

Det er ingen balansekontroller på systemet. Prøv dette:

  • Hvis iPod-enheten er i et etui eller deksel, ta det av og sett iPod-enheten på igjen. En iPod som ikke sitter riktig i dokken, kan resultere i delvis avbrutt eller dårlig lyd
  • Prøv en annen sang. Det kan være et isolert problem med sangen som du forsøker å spille av
  • Prøv å sette i iPod-enheten på nytt. Se Apples kundestøtte for modellen du har når du skal gjøre dette
  • Tilbakestill SoundDock-systemet. Slå av systemet, ta ut strømledningen og vent i 60 sekunder før du setter den inn igjen. Se om iPod-enheten lades når systemet er koblet til strøm igjen.