Gratis levering og gratis retur
 

Feilsøking av lyd

Min iPod® spiller, men det kommer ingen lyd fra SoundDock.

  • Hvis du nettopp har fullført en systemoppdatering på din iPod eller iPhone®, kan det være at du må vente flere minutter før du kan bruke den med SoundDock-systemet ditt. I noen tilfeller kan det være at noen apper på Apple®-enheten din trenger litt lenger tid til å bli ferdig med oppdateringen, selv om operativsystemoppdateringen er fullført. Ta Apple-enheten ut av dokken på SoundDock-systemet i flere minutter, deretter kan du sette den inn igjen. Sørg for at den er plassert ordentlig i dokken
  • Det er ikke sikkert iPod-enheten din vil sitte ordentlig i dokken hvis den er i et etui eller deksel. Ta av etuiet eller dekselet slik at iPod-enheten passer godt i dokken sammen med inkluderte dokkadaptere
  • Prøv å tilbakestille iPod-enheten. Det kan ha oppstått en feil med iPod-enheten, slik at den må tilbakestilles. Ta kontakt med Apple brukerstøtte for ytterligere hjelp
  • Forsøk å tilbakestille SoundDock-systemet. Koble strømmen fra systemet i 60 sekunder. Ta ut batteriet. Koble til systemet uten batteriet og se om lyden kommer tilbake

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din