Få gratis forsendelse når du bestiller i dag.
 

Feilsøking av lyd

Min iPod® spiller, men det kommer ingen lyd fra SoundDock.

  • Hvis du nettopp har fullført en systemoppdatering på din iPod eller iPhone®, kan det være at du må vente flere minutter før du kan bruke den med SoundDock-systemet ditt. I noen tilfeller kan det være at noen apper på Apple®-enheten din trenger litt lenger tid til å bli ferdig med oppdateringen, selv om operativsystemoppdateringen er fullført. Ta Apple-enheten ut av dokken på SoundDock-systemet i flere minutter, deretter kan du sette den inn igjen. Sørg for at den er plassert ordentlig i dokken
  • Det er ikke sikkert iPod-enheten din vil sitte ordentlig i dokken hvis den er i et etui eller deksel. Ta av etuiet eller dekselet slik at iPod-enheten passer godt i dokken sammen med inkluderte dokkadaptere
  • Prøv å tilbakestille iPod-enheten. Det kan ha oppstått en feil med iPod-enheten, slik at den må tilbakestilles. Ta kontakt med Apple brukerstøtte for ytterligere hjelp
  • Forsøk å tilbakestille SoundDock-systemet. Koble strømmen fra systemet i 60 sekunder. Ta ut batteriet. Koble til systemet uten batteriet og se om lyden kommer tilbake

Var dette nyttig?

Send

Takk for tilbakemeldingen.