Få gratis forsendelse når du bestiller i dag.
 

Feilsøking av lyd

Gjelder for:

  • SoundDock® XT speaker

Min iPhone®/iPod® spiller, men det kommer ingen lyd fra systemet.

  • Hvis du nettopp har fullført en systemoppdatering på din iPod eller iPhone, kan det være at du må vente flere minutter før du kan bruke den med SoundDock-systemet ditt. I noen tilfeller kan det være at noen apper på Apple®-enheten din trenger litt lenger tid til å bli ferdig med oppdateringen, selv om operativsystemoppdateringen er fullført. Ta Apple-enheten ut av dokken på SoundDock-systemet i flere minutter, deretter kan du sette den inn igjen. Sørg for at den sitter ordentlig på kontakten
  • Det er ikke sikkert iPod- eller iPhone-enheten sitter riktig på kontakten hvis den er i et etui eller deksel. Fjerner du etuiet eller dekselet, vil enheten enklere sitte ordentlig på lightning-kontakten.
  • Prøv å tilbakestille iPod- eller iPhone-enheten. Det kan ha oppstått en feil med enheten, slik at den må tilbakestilles. Ta kontakt med Apple brukerstøtte for ytterligere hjelp
  • Flytt systemet til en annen stikkontakt. Stikkontakten kan være grunnen til problemet
  • Tilbakestill SoundDock-systemet. Slå av systemet, ta ut strømledningen og vent i 60 sekunder før du setter den inn igjen. Prøv iPod- eller iPhone-enheten på nytt når du har koblet strøm på systemet igjen

Var dette nyttig?

Send

Takk for tilbakemeldingen.