Gratis levering og gratis retur
 

Feilsøking av lyd

Gjelder for:

  • SoundDock® XT speaker

Min iPhone®/iPod® spiller, men det kommer ingen lyd fra systemet.

  • Hvis du nettopp har fullført en systemoppdatering på din iPod eller iPhone, kan det være at du må vente flere minutter før du kan bruke den med SoundDock-systemet ditt. I noen tilfeller kan det være at noen apper på Apple®-enheten din trenger litt lenger tid til å bli ferdig med oppdateringen, selv om operativsystemoppdateringen er fullført. Ta Apple-enheten ut av dokken på SoundDock-systemet i flere minutter, deretter kan du sette den inn igjen. Sørg for at den sitter ordentlig på kontakten
  • Det er ikke sikkert iPod- eller iPhone-enheten sitter riktig på kontakten hvis den er i et etui eller deksel. Fjerner du etuiet eller dekselet, vil enheten enklere sitte ordentlig på lightning-kontakten.
  • Prøv å tilbakestille iPod- eller iPhone-enheten. Det kan ha oppstått en feil med enheten, slik at den må tilbakestilles. Ta kontakt med Apple brukerstøtte for ytterligere hjelp
  • Flytt systemet til en annen stikkontakt. Stikkontakten kan være grunnen til problemet
  • Tilbakestill SoundDock-systemet. Slå av systemet, ta ut strømledningen og vent i 60 sekunder før du setter den inn igjen. Prøv iPod- eller iPhone-enheten på nytt når du har koblet strøm på systemet igjen

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din