NYE PRODUKTER ER HER! SJEKK DEM UT.
Butikker Handlevogn

Feilsøking av lyd

Ingen lyd fra en Bluetooth®-enhet

  • Kontroller at mute-funksjonen ikke er påslått på SoundLink®-høyttaleren, og at volumet er skrudd opp
  • Kontroller at Bluetooth-enheten spiller av lyd og at volumet er skrudd opp. Volumnivået på den tilkoblede enheten bør være innstilt på maksimalt nivå
  • Bluetooth-enheten kan være utenfor rekkevidde – prøv å flytte den nærmere SoundLink®-høyttaleren
  • Slå SoundLink®-høyttaleren av og på igjen

Dårlig lydkvalitet fra en Bluetooth-enhet

Koble Bluetooth-enheten til høyttaleren gjennom AUX-kontakten. Hvis lydkvaliteten blir bedre med AUX-kontakten, prøv dette:

  • Det kan være at Bluetooth-enheten er utenfor rekkevidde. Prøv å flytte den nærmere høyttaleren
  • Flytt enheten vekk fra enheter som genererer elektromagnetiske forstyrrelser, for eksempel andre Bluetooth-enheter, trådløs telefon, mikrobølgeovn eller trådløs ruter
  • Reduser antall applikasjoner som kjører på enheten. Å kjøre flere applikasjoner reduserer tilgjengelige interne ressurser som kan brukes for å sende lyd. Det å lukke uviktige applikasjoner kan forbedre lydkvaliteten
  • Prøv å slå av Wi-Fi® på enheten for å forbedre lydkvaliteten
  • Forsøk å fjerne enheten fra høyttaleren ved å deaktivere Bluetooth på enheten. Koble enheten og høyttaleren sammen igjen
  • Hvis du har Bluetooth-enheten i lomma, tar du den ut og plasser den slik at kroppen din ikke befinner seg mellom enheten og høyttaleren
  • Slå høyttaleren av og deretter på igjen
  • Tilbakestill høyttaleren. Trykk på og hold inne lyddempingsknappen på høyttaleren i ti sekunder, til alle statusindikatorene lyser kort, og høyttaleren blir slått av. Slå høyttaleren på igjen og koble enheten sammen med høyttaleren igjen

Ingen lyd fra AUX-inngangen.

  • Kontroller at den tilkoblede enheten er slått på og spiller av lyd.
  • Trykk på AUX-knappen og undersøk om indikatoren for AUX-inngangen er på
  • Sørg for at 3 mm-pluggen sitter ordentlig inn i SoundLink®-høyttaleren
  • Øk volumet på den tilkoblede enheten
  • Øk volumet på SoundLink®-høyttaleren

Dårlig lydkvalitet fra en AUX-enhet

  • Kontroller at 3,5 mm-pluggen på stereokabelen er ordentlig plugget i høyttaleren og den andre enden i AUX-enheten
  • Senk volumet på AUX-enheten om lydkvalitet er dårlig
  • Prøv en annen AUX-kabel.