Få gratis forsendelse når du bestiller i dag.
 

SoundLink® vises ikke på enhetslisten for AirPlay®

Prøv følgende for å løse dette problemet:

  • Kontroller at iOS-enheten er koblet til det samme trådløse nettverket som SoundLink® Air-systemet. For å opprette en AirPlay-forbindelse, må både SoundLink® Air-systemet og iOS-enheten være koblet til det samme trådløse nettverket. Det kan hende at iOS-enheten er koblet til et annet nettverk eller til et gjestenettverk
  • Kontroller at systemet er innen rekkevidden til den trådløse ruteren. Uansett hvor nær lydstrømmingskilden er systemet, må SoundLink® Air-systemet være innenfor rekkevidden til den trådløse ruteren for å motta signalet som sendes via Wi-Fi. En vellykket tilkobling indikeres av en lysende blå Wi-Fi-indikator på fronten av SoundLink® Air-systemet
  • I innstillingsmenyen på iOS-enheten kan du slå Wi-Fi-innstillingen av og på. Det kan være et problem med forbindelsen mellom iOS-enheten og Wi-Fi-ruteren. Hvis du slår Wi-Fi-forbindelsen av og på igjen, kan det kanskje løse problemet
  • Prøv å slå iOS-enheten av og deretter på igjen. Det kan løse uforklarlige problemer med AirPlay hvis du slår iOS-enheten av og deretter på igjen.

Var dette nyttig?

Send

Takk for tilbakemeldingen.