Gratis levering og gratis retur
 

SoundLink® vises ikke på enhetslisten for AirPlay®

Prøv følgende for å løse dette problemet:

  • Kontroller at iOS-enheten er koblet til det samme trådløse nettverket som SoundLink® Air-systemet. For å opprette en AirPlay-forbindelse, må både SoundLink® Air-systemet og iOS-enheten være koblet til det samme trådløse nettverket. Det kan hende at iOS-enheten er koblet til et annet nettverk eller til et gjestenettverk
  • Kontroller at systemet er innen rekkevidden til den trådløse ruteren. Uansett hvor nær lydstrømmingskilden er systemet, må SoundLink® Air-systemet være innenfor rekkevidden til den trådløse ruteren for å motta signalet som sendes via Wi-Fi. En vellykket tilkobling indikeres av en lysende blå Wi-Fi-indikator på fronten av SoundLink® Air-systemet
  • I innstillingsmenyen på iOS-enheten kan du slå Wi-Fi-innstillingen av og på. Det kan være et problem med forbindelsen mellom iOS-enheten og Wi-Fi-ruteren. Hvis du slår Wi-Fi-forbindelsen av og på igjen, kan det kanskje løse problemet
  • Prøv å slå iOS-enheten av og deretter på igjen. Det kan løse uforklarlige problemer med AirPlay hvis du slår iOS-enheten av og deretter på igjen.

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din