Gratis levering og gratis retur
 

Høyttaleren indikerer en aktiv tilkobling, men jeg kan ikke høre noe musikk

Prøv følgende for å løse dette problemet:

  • Kontroller at enheten er koblet til høyttaleren
  • Kontroller at transportkontrollene på lydenheten er satt til lydavspilling
  • Kontroller at lyden på høyttaleren ikke er dempet, og at volumet er skrudd opp.
  • Kontroller at Bluetooth®-enheten spiller av lyd og at volumet er skrudd opp
  • Slå av eller deaktiver Bluetooth på alle andre parede enheter i nærheten (inkludert Bose®-foretrukne enheter), og koble til enheten du vil lytte til, på nytt
  • Slå høyttaleren av og deretter på igjen

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din