NYE PRODUKTER ER HER! SJEKK DEM UT.
Butikker Handlevogn

Nedlasting av systemprogramvare startet, men fullførte ikke

Gjelder for:

mer...

Dette symptomet er knyttet til problemet der programvareoppdateringer begynner å laste ned, men ikke blir ferdig. Prøv følgende for å løse dette problemet:

Hvis fremdriften for installasjonen har sluttet i henhold til appen, men vises som om den fortsetter på skjermen på systemet, skal du la nedlastingen fortsette til den er ferdig. Det er mulig at appen ikke er synkronisert med enheten. Lukk og åpne appen igjen hvis dette er tilfelle

Avslutt eller lukk andre programmer som bruker båndbredde på nettverket

Hvis flere systemer oppdateres samtidig, bør du oppdatere ett system av gangen

Kontroller at systemet eller (hvis relevant) den trådløse adapteren til systemet er innenfor rekkevidden til den trådløse ruteren

Flytt alle kilder til trådløs interferens som kan påvirke systemet, som for eksempel en trådløs Internett-ruter, trådløs telefon, TV, mikrobølgeovn, Apple AirPort Express eller lignende apparater

Start ruteren på nytt ved å koble fra strømmen til ruteren. Vent i 30 sekunder, og koble deretter til strømmen igjen

Tilbakestill produktet.

Endre ruterens innstillinger slik at den fungerer på en annen kanal, for eksempel 1, 6 eller 11, da disse kanalene ikke forstyrrer hverandre.

Kontroller at ruterens fastvare er oppdatert

Hvis du bruker en Wi-Fi-nettverksforsterker eller -tilgangspunkt, kobler du fra strømmen til forsterkerne, og flytter systemet slik at det er innenfor rekkevidde av hovedruteren

Koble systemet direkte til ruteren via en Ethernet-kabel

Utfør oppdateringen på et senere tidspunkt