Dette symptomet er knyttet til problemet der programvareoppdateringer begynner å laste ned, men ikke blir ferdig. Prøv følgende for å løse dette problemet:
Gjelder for:
- SoundTouch 300 soundbar
- SoundTouch™ AM3 Wi-Fi-høyttalersystem
- SoundTouch Wireless Link adapter
- SoundTouch 10 wireless speaker
- SoundTouch 120 system
- SoundTouch 130 system
- SoundTouch 20 wireless speaker
- SoundTouch® 20 system
- SoundTouch® 220 home theater system
- SoundTouch 30 wireless speaker
- SoundTouch® 30 system
- SoundTouch 520 system
- SoundTouch® Portable system
- SoundTouch SA-5 amplifier
- SoundTouch® Series II wireless adapter
- SoundTouch® Stereo JC system
- SoundTouch® 20 Series II Wi-Fi® music system
- SoundTouch® 30 Series II Wi-Fi® music system
- SoundTouch®-kontroller
- SoundTouch® Portable Wi-Fi® music system
- SoundTouch™ SA-4 amplifier-pakke
- SoundTouch® Stereo JC Series II Wi-Fi® music system
- Trådløs adapter for SoundTouch®
- Wave® SoundTouch® system
- Wave SoundTouch system IV
- VideoWave III 55
- VideoWave III 46
- CineMate 220 home cinema system
- CineMate® 130 system
- CineMate® 120 system
- CineMate® 520 system
- Lifestyle 535 Series II home entertainment system
- Lifestyle 525 Series II home entertainment system
- Lifestyle® 135 home entertainment system
- Lifestyle® 135 system II
- Lifestyle® 235 system III
- Lifestyle® 235 system II
- Lifestyle® 535 home entertainment system
- Lifestyle® 525 III system
- Lifestyle® SoundTouch® 135 entertainment system
- Bose Lifestyle SoundTouch 235 entertainment system
- Lifestyle SoundTouch 525 system
- Lifestyle SoundTouch 535 system
- Lifestyle 600 home entertainment system
- Lifestyle 650 home entertainment system
- SoundTouch 300 soundbar
- SoundTouch soundbar system
- Lifestyle 550 home entertainment system
Hvis fremdriften for installasjonen har sluttet i henhold til appen, men vises som om den fortsetter på skjermen på systemet, skal du la nedlastingen fortsette til den er ferdig. Det er mulig at appen ikke er synkronisert med enheten. Lukk og åpne appen igjen hvis dette er tilfelle
Avslutt eller lukk andre programmer som bruker båndbredde på nettverket
Hvis flere systemer oppdateres samtidig, bør du oppdatere ett system av gangen
Kontroller at systemet eller (hvis relevant) den trådløse adapteren til systemet er innenfor rekkevidden til den trådløse ruteren
Flytt alle kilder til trådløs interferens som kan påvirke systemet, som for eksempel en trådløs Internett-ruter, trådløs telefon, TV, mikrobølgeovn, Apple AirPort Express eller lignende apparater
Start ruteren på nytt ved å koble fra strømmen til ruteren. Vent i 30 sekunder, og koble deretter til strømmen igjen
Tilbakestill produktet.
Endre ruterens innstillinger slik at den fungerer på en annen kanal, for eksempel 1, 6 eller 11, da disse kanalene ikke forstyrrer hverandre.
Kontroller at ruterens fastvare er oppdatert
Hvis du bruker en Wi-Fi-nettverksforsterker eller -tilgangspunkt, kobler du fra strømmen til forsterkerne, og flytter systemet slik at det er innenfor rekkevidde av hovedruteren
Koble systemet direkte til ruteren via en Ethernet-kabel
Utfør oppdateringen på et senere tidspunkt