Bruk denne informasjonen hvis du opplever problemer med musikkbiblioteket.
Får ikke tilgang til musikkbiblioteket
Gjelder for:
- CineMate 220 home cinema system
- CineMate® 120 system
- CineMate® 130 system
- CineMate® 520 system
- Lifestyle 525 Series II home entertainment system
- Lifestyle 535 Series II home entertainment system
- Lifestyle 600 home entertainment system
- Lifestyle 650 home entertainment system
- Lifestyle® 135 home entertainment system
- Lifestyle® 135 system II
- Lifestyle® 235 system II
- Lifestyle® 235 system III
- Lifestyle® 525 III system
- Lifestyle® 535 home entertainment system
- Lifestyle® SoundTouch® 135 entertainment system
- Lifestyle SoundTouch 525 system
- Lifestyle SoundTouch 535 system
- Wave® SoundTouch® system
- Wave SoundTouch system IV
- VideoWave III 46
- VideoWave III 55
- SoundTouch 300 soundbar
- SoundTouch™ AM3 Wi-Fi-høyttalersystem
- SoundTouch Wireless Link adapter
- SoundTouch 10 wireless speaker
- SoundTouch 120 system
- SoundTouch 130 system
- SoundTouch 20 wireless speaker
- SoundTouch® 20 system
- SoundTouch 30 wireless speaker
- SoundTouch® 30 system
- SoundTouch 520 system
- SoundTouch® Portable system
- SoundTouch SA-5 amplifier
- SoundTouch® Series II wireless adapter
- SoundTouch® Stereo JC system
- SoundTouch® 20 Series II Wi-Fi® music system
- SoundTouch® 30 Series II Wi-Fi® music system
- SoundTouch®-kontroller
- SoundTouch® Portable Wi-Fi® music system
- SoundTouch™ SA-4 amplifier-pakke
- SoundTouch® Stereo JC Series II Wi-Fi® music system
- Trådløs adapter for SoundTouch®
- Bose Lifestyle SoundTouch 235 entertainment system
- SoundTouch 300 soundbar
- SoundTouch soundbar system
- Lifestyle 550 home entertainment system
- Start datamaskinen eller NAS-enheten som er vert for musikkbiblioteket på nytt
- Tilbakestill Bose-systemet
- Hvis du bruker iTunes 12.2 eller nyere, åpner du iTunes og velger iTunes > Preferanser > Avansert. I de avanserte innstillingene kontrollerer du at «Del iTunes bibliotek XML med andre programmer» er valgt slik at iTunes-biblioteket er tilgjengelig for SoundTouch-systemet
- Hvis du bruker iTunes 12.5.1 på en Windows-datamaskin, må du påse at «iTunes Music Library.xml»-filen ligger på standard iTunes plassering (C:\Brukere\[brukernavn]\Musikk\iTunes). Hvis den ikke finnes her, finner du filen og flytter den
- Logg inn i ruterens meny for innstillinger og deaktiverer ruterens brannmur midlertidig for å avgjøre om den blokkerer SoundTouch-funksjonaliteten
- Hvis du bruker en NAS-enhet, må du sjekke om enheten er tilgjengelig med Windows Media Player eller iTunes. Hvis ikke er det sannsynlig at den ikke kommuniserer på nettverket. Prøv å tilbakestille stasjonen eller koble den til nettverkskontakten på nytt
- Fjern og legg til musikkbiblioteket på nytt:
- I appen velger du Menu (Meny) (≡) > Settings (Innstillinger) > Music Services (Musikktjenester) > Music Library (Musikkbibliotek)
Merk: Hvis ikonet Menu (Meny) (≡) ikke er synlig på stasjonære datamaskiner og nettbrett, kan det hende menyen allerede er åpen - Velg ditt musikkbibliotek
- Velg «REMOVE MUSIC LIBRARY» (Fjern musikkbibliotek)
- Velg «REMOVE» (Fjern) fra bekreftelsesboksen
- Legg til musikkbiblioteket på nytt via appen ved å velge Menu (Meny) (≡) > Add Service (Legg til tjeneste) > Music Library on NAS (Musikkbibliotek på NAS)
- Gi biblioteket et nytt navn (valgfritt)
- Velg «ADD MUSIC LIBRARY» (Legg til musikkbibliotek)