Få gratis forsendelse når du bestiller i dag.
 

Får ikke tilgang til musikkbiblioteket

Gjelder for:

mer...

Bruk denne informasjonen hvis du opplever problemer med musikkbiblioteket.

  • Start datamaskinen eller NAS-enheten som er vert for musikkbiblioteket på nytt
  • Tilbakestill Bose-systemet
  • Hvis du bruker iTunes 12.2 eller nyere, åpner du iTunes og velger iTunes > Preferanser > Avansert. I de avanserte innstillingene kontrollerer du at «Del iTunes bibliotek XML med andre programmer» er valgt slik at iTunes-biblioteket er tilgjengelig for SoundTouch-systemet
  • Hvis du bruker iTunes 12.5.1 på en Windows-datamaskin, må du påse at «iTunes Music Library.xml»-filen ligger på standard iTunes plassering (C:\Brukere\[brukernavn]\Musikk\iTunes). Hvis den ikke finnes her, finner du filen og flytter den
  • Logg inn i ruterens meny for innstillinger og deaktiverer ruterens brannmur midlertidig for å avgjøre om den blokkerer SoundTouch-funksjonaliteten
  • Hvis du bruker en NAS-enhet, må du sjekke om enheten er tilgjengelig med Windows Media Player eller iTunes. Hvis ikke er det sannsynlig at den ikke kommuniserer på nettverket. Prøv å tilbakestille stasjonen eller koble den til nettverkskontakten på nytt
  • Fjern og legg til musikkbiblioteket på nytt:
  1. I appen velger du Menu (Meny) (≡) > Settings (Innstillinger) > Music Services (Musikktjenester) > Music Library (Musikkbibliotek)
    Merk: Hvis ikonet Menu (Meny) (≡) ikke er synlig på stasjonære datamaskiner og nettbrett, kan det hende menyen allerede er åpen
  2. Velg ditt musikkbibliotek
  3. Velg «REMOVE MUSIC LIBRARY» (Fjern musikkbibliotek)
  4. Velg «REMOVE» (Fjern) fra bekreftelsesboksen
  5. Legg til musikkbiblioteket på nytt via appen ved å velge Menu (Meny) (≡) > Add Service (Legg til tjeneste) > Music Library on NAS (Musikkbibliotek på NAS)
  6. Gi biblioteket et nytt navn (valgfritt)
  7. Velg «ADD MUSIC LIBRARY» (Legg til musikkbibliotek)

Var dette nyttig?

Send

Takk for tilbakemeldingen.