Hvis Frames ikke kan koble til mobilenheten din, kan du prøve følgende:
Kan ikke koble til mobilenhet
Gjelder for:
- Flytt enheten nærmere Frames. Mobilenheten må være innenfor 9 m fra Frames
- Flytt Frames bort fra eventuelle forstyrrelser eller hindringer, for eksempel en ruter eller mikrobølgeovn
- Slå Bluetooth®-funksjonen på enheten av og på. Når du slår Bluetooth av og på, tvinges enheten og Bose-produktet til å koble seg til eller sammen på nytt
- Prøv å slette Frames fra Bluetooth-listen på mobilenheten og koble til på nytt
- Tøm Frames-enhetslisten, og prøv å koble til på nytt
- Prøv å koble til en annen mobilenhet
- Slå av alle andre Bluetooth-aktiverte enheter. Det kan hende at Bose-produktet kobler til en annen tidligere sammenkoblet Bluetooth-enhet. Hvis du skal forhindre dette, må du slå av alle andre Bluetooth-aktiverte enheter innen rekkevidde som du ikke vil koble til