90 dagers risikofri prøveperiode, 2 års garanti og gratis standard levering for bestillinger over 450 NOK

Kan ikke koble til mobilenhet

Hvis Frames ikke kan koble til mobilenheten din, kan du prøve følgende:

  • Flytt enheten nærmere Frames. Mobilenheten må være innenfor 9 m fra Frames
  • Flytt Frames bort fra eventuelle forstyrrelser eller hindringer, for eksempel en ruter eller mikrobølgeovn
  • Slå Bluetooth®-funksjonen på enheten av og på. Når du slår Bluetooth av og på, tvinges enheten og Bose-produktet til å koble seg til eller sammen på nytt
  • Prøv å slette Frames fra Bluetooth-listen på mobilenheten og koble til på nytt
  • Tøm Frames-enhetslisten, og prøv å koble til på nytt
  • Prøv å koble til en annen mobilenhet
  • Slå av alle andre Bluetooth-aktiverte enheter. Det kan hende at Bose-produktet kobler til en annen tidligere sammenkoblet Bluetooth-enhet. Hvis du skal forhindre dette, må du slå av alle andre Bluetooth-aktiverte enheter innen rekkevidde som du ikke vil koble til

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din