Oppdateringer for høyttaleren blir tilgjengelig fra tid til annen. Oppdateringer skjer automatisk når du er koblet til Bose Music-appen og til et Wi-Fi®-nettverk med Internett-tilgang.
Gjelder for:
Hvis du har problemer med en oppdatering, kan du oppdatere manuelt ved å følge trinnene nedenfor.
Hvis datamaskinen har USB-C-port, kan du bruke kabelen som følger med høyttaleren. Hvis ikke trenger du en USB-A- til USB-C-kabel for å utføre disse trinnene.
Klikk på knappen nedenfor for å laste ned oppdateringsfilen
Når meldingen vises, klikker du på SAVE (LAGRE) for å lagre filen product_update.zip på skrivebordet (ikke gi filen et nytt navn). Hvis du ikke ser meldingen, kan filen være lastet ned automatisk. Se etter filen product_update.zip nederst eller øverst i nettleservinduet, eller i mappen Nedlastinger.
Koble en USB-kabel fra datamaskinen til USB-C-kontakten på baksiden av høyttaleren
Når høyttaleren er slått på, starter du høyttaleren på nytt ved å trykke på og holde inne knappen for spill av / pause i ti sekunder Vent til høyttaleren har startet opp igjen (lysringen blinker hvitt i opptil 30 sekunder under oppstart).
Trykk på og hold nede knappene volum - og volum + i fem sekunder for å gå inn i servicemodus. Høyttalerens display viser en nedtelling
Åpne nettleseren (helst Chrome eller Safari), og gå til http://203.0.113.1:17008/update.html
Merk: Denne koblingen vil bare fungere når systemet er slått på og koblet til en USB-kontakt på datamaskinen
I filvinduet finner og velger du filen product_support.zip som du lastet ned under trinn 2. Når denne er valgt, vises filnavnet i feltet til høyre for Choose file-knappen (Velg fil)
Klikk på UPLOAD (LAST OPP), og vent mens oppdateringen installeres. Lyslisten viser en animasjon som går fra venstre til høyre mens oppdateringen installeres
Når oppdateringen er installert, starter høyttaleren på nytt