NYE PRODUKTER ER HER! SJEKK DEM UT.

VIKTIG SIKKERHETSINFORMASJON

Tilbakekalling av visse bassmoduler fra Bose

Bose tilbakekaller frivillig bassmoduler produsert før 1. april 2006 som ble solgt med utvalgte Acoustimass-, Lifestyle- og Companion-hjemmekinoanlegg. Under visse forhold kan elektriske komponenter i bassmodulen svikte og forårsake en potensiell brannfare. 

Følg trinnene nedenfor for å finne ut om bassmodulen din påvirkes. Hvis bassmodulen din er inkludert i tilbakekallingen, må du slutte å bruke den og trekke den ut av stikkontakten umiddelbart.

TRINN 1

Finn bassmodulen. Nedenfor ser du to bilder av bassmodulene som er inkludert i denne tilbakekallingen. Fargen på bassmodulen kan være enten svart eller hvit.

Bassmodul versjon #1

LS25_II-bassmodul

Bassmodul versjon #2

AM15_II-bassmodul

TRINN 2

Koble bassmodulen fra stikkontakten.  Snu bassmodulen slik at du kan se etiketten. Finn produktnavnet og serienummeret på etiketten. Produktnavnet finner du øverst på etiketten ved siden av Bose-logoen. Serienummeret beskrives som "SER. NO." eller "SERIAL NUMBER". Se eksempler nedenfor. Etiketten kan se litt annerledes ut enn på disse bildene.

Bassmodul versjon #1

Etiketten finner du på undersiden av bassmodulen. Sørg for å ta et bilde eller skrive ned produktnavnet og serienummeret for å få enkel tilgang til dem når det trengs.

Powered Acoustimass 5 Series iii Speaker System – etikett

Bassmodul versjon #2

Etiketten finner du på baksiden av bassmodulen. Sørg for å ta et bilde eller skrive ned produktnavnet og serienummeret for å få enkel tilgang til dem når det trengs.

Acoustimass 10 iii Home Entertainment System – etikett

TRINN 3

Hvis produktnavnet er "ACOUSTIMASS 6 III HOME ENT. SYSTEM" eller "ACOUSTIMASS 15 II HOME ENT. SYSTEM", går du til trinn 4 nedenfor for å finne ut om bassmodulen er inkludert i tilbakekallingen.  Hvis produktnavnet ditt er noe annet, åpner du produktlisten via knappen nedenfor og sjekker produktnavnet på etiketten med dem i produktlisten.

Hvis produktlisten indikerer at bassmodulen er inkludert i tilbakekallingen, kan du gå til trinn 5 nedenfor for å få instruksjoner om hvordan du returnerer den 

TRINN 4

Hvis produktnavnet er "ACOUSTIMASS 6 III HOME ENT. SYSTEM" eller "ACOUSTIMASS 15 II HOME ENT. SYSTEM", kan du se på serienummeret på bassmodulen (du finner serienummeret som vist ovenfor i trinn 2).

Finn sifrene 8 til 11 av serienummeret (sirklet rundt i bildet nedenfor).

  • Hvis sifrene 8 til 11 er mellom 2090 og 6091, er produktet inkludert i denne tilbakekallingen. Gå til trinn 5 nedenfor for å få instruksjoner om hvordan du returnerer den.
  • Hvis sifrene 8 til 11 ikke er mellom 2090 og 6091, er produktet ikke inkludert i denne tilbakekallingen.
Acoustimass 6 iii Home Entertainment System – etikett

TRINN 5

Hvis du har fastslått at bassmodulen er inkludert i tilbakekallingen ved å følge trinnene ovenfor, må du slutte å bruke den umiddelbart og ikke koble den til strømmen igjen.

Kontakt Bose direkte ved hjelp av kontaktinformasjonen nedenfor for å få instruksjoner om hvordan du returnerer bassmodulen. Ha serienummeret lett tilgjengelig for å få hjelp fra en kundeservicemedarbeider fra Bose. 

Kontakt oss

+ 4733997543

Mandag – Fredag
09:00 - 18:00