NYE PRODUKTER ER HER! SJEKK DEM UT.
Jim Mollica

Jim Mollica

Direktør for markedsføring

Jim Molica ble med i Bose i 2021 som selskapets første globale markedssjef. Han overvåker merkevarens strategiske og kreative retning, samt dens tilknytning til forbrukere på alle plattformer og berøringspunkter. Jim spesialiserer seg på digital transformasjon og historiefortelling, og har mer enn 25 års erfaring innen markedsføring, medier, digital handel og inntektsgenerering.

Jim har fortsatt glede av Bose Acoustimass-høyttalersystemet som han kjøpte som tenåring for å lytte til musikk av Pixies og andre innflytelsesrike grupper. Dette lydsystemet har vært viktig for ham, og har fulgt med ham gjennom flere omplasseringer over hele USA.

Før Jim begynte i Bose, hadde han ledende roller hos noen av verdens største merkevarer innen forbruker, livsstil, underholdning og bilindustri, blant annet Under Armour, Viacom/MTV Networks, The Walt Disney Company, Ralph Lauren og Nissan Motor Corporation.

Jim er utdannet ved University of Pittsburgh, og har en MBA fra Katz Graduate School of Business.