NYE PRODUKTER ER HER! SJEKK DEM UT.

BOSE® SKAL GI BEDRE LYD TIL MERCEDES AMG PETRONAS FORMULA ONE®-TEAMET

11 mars 2015 – Bose® og MERCEDES AMG PETRONAS Formula One®-teamet kan i dag kunngjøre et nytt samarbeid foran Formula One®-sesongen 2015. Som teamets offisielle partner innen lyd blir Bose med når den regjerende mesteren blant Formula One-fabrikantene skal prøve å forsvare tittelen.
Det nye samarbeidet med MERCEDES AMG PETRONAS innebærer at teamet bruker en rekke av de nyeste Bose-produktene, både på og utenfor racerbanen, inkludert QuietComfort®-hodetelefonene og trådløse SoundTouch™-musikksystemer. Bose-merket blir også vist på kjeledressene og hjelmene til teamets førere Lewis Hamilton og Nico Rosberg samt på hjelmene og klærne til resten av teamet.

"Vi gleder oss over samarbeidet med MERCEDES AMG PETRONAS Formula One-teamet, som i likhet med oss er lidenskapelig opptatt av å prestere og levere det aller beste," sier Colette Burke, viseadministrerende direktør i Bose Europe. "Den merkebeskyttede teknologien som finnes i produktene våre, hjelper teamet gjennom forberedelsene, reisene og alle F1-løpene rundt omkring i verden."

Toto Wolff, sjef for Mercedes-Benz Motorsport, la til følgende: "Det er en krevende livsstil å være en del av et Formula One-team, så vi er glade for at vi har inngått dette samarbeidet med Bose foran en ny og spennende Formula One-sesong. Fordelene vi får gjennom å bruke Boses bransjeledende lydprodukter, vil bli en viktig del av hverdagen vår. Våre ansatte nyter allerede godt av en forbedret lydopplevelse på lange reiser rundt omkring i verden, takket være Boses støyreduserende QuietComfort-hodetelefoner."

Gjennom globale sportssamarbeid som det med MERCEDES AMG PETRONAS Formula One-teamet, National Football League (NFL) og Rory McIllroy ønsker Bose å vise at bedre lyd er viktig og inngå i tilhengerskarens samtaler på en unik og nyskapende måte.

Om Bose

Bose ble grunnlagt i 1964 av Dr. Amar G. Bose, daværende professor ved Massachusetts Institute of Technology (MIT). I dag drives selskapet av samme overordnet mål som da det startet; gjennom langsiktig forskning og utvikling å utvikle ny teknologi til det beste for brukeren. Bose® står bak en rekke innovasjoner som har forvandlet, fornyet og utviklet produktkategorier innen lyd, men også andre områder. Bose-produkter i hjemmet, i bilen, i det offentlig rom og på farten, har i mange tilfeller blitt ikoniske. Fra selskapets hjemmeunderholdningssystemmusikkanlegg, Wave® -teknologi til støyreduserende og konvensjonelle hodetelefoner, digitale lydanlegg, Bluetooth® -høyttalere og profesjonelle systemer, har Bose endret måten vi mennesker lytter til musikk.

Bose Corporation er privateid. Selskapets ånd av innovasjon, lidenskap for kvalitet og engasjement for en best mulig brukeropplevelse finnes rundt om i verden, overalt der Bose gjør forretninger.

###

Bluetooth®-merket er et registrert varemerke som eies av Bluetooth SIG, Inc., og Bose Corporations bruk av dette varemerket er underlagt lisens.

Pressemelding som PDF