NY SPOTIFY®-INTEGRERING ER NÅ TILGJENGELIG FOR BOSE SOUNDTOUCH® TRÅDLØSE MUSIKKSYSTEMER

Den beste måten å lytte til spotify hjemme på

7. desember 2015 –– Bose annonserte en tidlig utgivelse av Spotify-integrering for alle SoundTouch trådløse musikksystemer, noe som gjør at SoundTouch er den beste måten å lytte til Spotify hjemme på.  SoundTouch-appen har nå en integrert Spotify-funksjon for sømløs kontroll over musikken og høyttalerne – den første i bransjen.

SPOTIFY- OG SOUNDTOUCH-APPENE ER NÅ INTEGRERT

Spotify® og Bose samarbeidet for å gjøre det enklere enn noensinne å spille av Spotify hjemme.  Du kan kontrollere en hvilken som helst SoundTouch®-høyttaler med Spotify-appen og søke og umiddelbart streame sanger, album, artister eller spillelister med SoundTouch-appen.  De to appene er synkronisert, slik at du kan bytte mellom appene og fortsette der du avsluttet.  Alt er lett tilgjengelig og du får en Spotify-opplevelse som du bare får med SoundTouch-systemer fra Bose.

MED FLAC

I tillegg til Spotify® har SoundTouch® også lagt til en annen populær musikktjeneste – Deezer. Du kan nå også spille av lydfiler i FLAC-format (med CD-kvalitet).

STREAME MUSIKK HJEMME – PÅ SOUNDTOUCH-MÅTEN

Produktserien SoundTouch® er den mest omfattende i bransjen. Systemene har den beste lyden og er de mest brukervennlige trådløse musikksystemene som finnes i dag.  Hvis du vil ha enkeltstående høyttalere, har vi den nye og lille SoundTouch 10-høyttaleren og de nye SoundTouch 20 og 30 Series III-høyttalerne.  Produktserien inkluderer også SoundTouch-lydplanker og -hjemmekinosystemer for musikk og film.  Start med ett produkt, og legg til flere når du vil.  De fungerer alle godt sammen og kan kommunisere med hverandre gjennom tak og vegger.  Og alle har innebygd Bluetooth® og Wi-Fi®, slik at du får det beste fra to verdener.  Med innebygd Bluetooth kan du streame nær sagt alt – inkludert alle musikktjenester og YouTube direkte fra telefonen eller nettbrettet.  Med Wi-Fi kan du sende musikken din til flere SoundTouch-systemer i hele hjemmet.  Og med den intuitive og kraftige SoundTouch-appen kan du angi forhåndsinnstillinger og lytte til forskjellig musikk i forskjellige rom.

PRISER OG TILGJENGELIGHET

De nye SoundTouch®-systemene har en ny i-app-integrering med Spotify® som nå er tilgjengelig for eksisterende SoundTouch-kunder via en gratis programvareoppgradering. Du finner alle SoundTouch-systemer på Bose.no

Wi-Fi er et registrert varemerke som tilhører Wi-Fi Alliance®.  Bluetooth®-merket er et registrert varemerke som tilhører Bluetooth SIG, Inc., og all bruk hos Bose Corporation er underlagt lisens.  Deezer er et registrert varemerke som tilhører Blogmusik SAS.  Spotify er et registrert varemerke som tilhører Spotify AB.  Musikktjenester kan variere fra land til land.  YouTube er et varemerke som tilhører Google, Inc.