7. September, 2017

MØT MICRO

En Ny Og Liten Bluetooth Høyttaler Fra Bose

7. September, 2017 – Bose lanserer nå sin minste og mest robuste høyttaler noensinne, SoundLink® Micro Bluetooth®. Selv om høyttaleren er kun 9,83 centimeter bred, 3,48 centimeter høy og veier bare 0,29 kilo, er den langt fra liten når den skrus på. Den nye høyttaleren har IPX7-vanntetthetsvurdering, og i tillegg til å høre på musikk, kan du bruke Micro til å ringe og motta samtaler med, samt bruke den med Siri eller Google Assistant.

– Når det kommer til lydkvalitet på bærbare høyttalere, er det ingenting som ligner på Micro. Den nye Bluetooth-høyttaleren er bygget for å takle det meste, og den skiller seg fra lignende små høyttalere på markedet på grunn av den gode lyden, sier Brian Maguire, Director, Bose on-the-go products.

Til tross for at den er liten, er Micro fullspekket med teknologi. Med blant annet en ny og tilpasset transduser, passive radiatorer i miniatyr, og et oppladbart litium-ion batteri. Dette fører til at Micro vil levere en annen type lyd, enn andre bærbare høyttalere i samme klasse. På en ladning kan du spille i opptil seks timer, og høyttaleren er ikke større enn at den får plass i håndflaten din.

Micro er en solid høyttaler. Den er designet for å tåle ekstrem sommervarme og bitter kulde. I tillegg er den vanntett, og testet for å tåle fuktighet opp til IPX7*. Under testingen har den blitt utsatt for såpe, - klor og saltvann. Så enten den står ute i regn og snø, eller faller ned i vasken, bassenget eller havet, vil Micro fortsatt spille musikk. Den er også omgitt av et mykt silikonbelegg, som beskytter den mot riper, steiner, fall, støv, møkk og sand. I tillegg har den en justerbar stropp, så du lett kan feste den til baggen, sekken, sykkelen eller annet utstyr.

Micro er enkel å bruke. Ved en enkel talekommando kan du koble til telefonen din via Bluetooth. I tillegg har den integrert høyttaler for telefonsamtale, multifunksjonsknapp for å ta telefonen, ringe, og få tilgang til din VPA (virtuelle personlige assistent). Hvis du bruker den sammen med Bose Connect-applikasjonen, kan du synkroniseres den med andre SoundLink høyttalere i enten stereo-modus eller party-modus.

SoundLink Micro kommer i svart, midnattsblå og lys oransje, og er tilgjengelig for salg i norske butikker fra 21. september i år. Prisen vil ligge på 1299,- NOK. Høyttalerene er tilgjengelig for forhåndsbestilling allerede i dag på Bose.no og på utvalgte forhandlers nettsteder.

VÅR VISJON MED SOUNDLINK

Med SoundLink Mini-høyttalerne har Bose blitt standarden for kvalitet på bærebare høyttalere. Da den første SoundLink-modellen kom, redefinerte den forventningene til lydkvalitet på Bluetooth-høyttalere. Farger og robust design har blitt kjennemerket til SoundLink Revolve. Med Revolve+ innledet Bose en ny generasjon SoundLink-høyttalere, med kraftig, 360-graders lyd. I dag blir den tynne og tøffere Micro en del av familien, basert på den samme visjonen som vi alltid har hatt – å lage de minste og trådløse høyttalerne, med best mulig lyd.

OM BOSE CORPORATION