TILGJENGELIG FOR UTSENDELSE OM 1–2 VIRKEDAGER MED 90 DAGERS RISIKOFRI PRØVEPERIODE OG GRATIS STANDARDLEVERING AV BESTILLINGER PÅ KR 450 ELLER MER

Appen finner ikke en Wi-Fi®-tilkoblet høyttaler under konfigureringen

Hvis høyttaleren er koblet til Wi-Fi-nettverket, men ikke vises i Bose Music-appen, kan du prøve følgende:

Lukk Bose Music-appen og åpne den på nytt

Kontroller at Bose-høyttaleren og den enheten som kjører Bose Music-appen, er koblet til det samme nettverket. Hvis nettverksnavnet, passordet eller sikkerhetstypen nylig har blitt endret, kan du se emnet i Koble til et annet nettverk

Sjekk at Bose-høyttaleren er innen rekkevidde av et kraftig Wi-Fi-signal. Hvis en nettverksforlenger, en forsterker eller et tilgangspunkt brukes, må du koble det fra for å finne ut om det er relatert til problemet. Når det er frakoblet, kobler du Bose-høyttaleren til nettverket igjen ved å flytte det innenfor rekkevidde av hovedruteren, så sjekker du om det har blitt bedre

Start mobilenheten på nytt, og tilbakestill høyttaleren ved å trykke på og holde inne knappen for Spill av / pause i ti sekunder

Start ruteren på nytt ved å koble fra strømledningen i 30 sekunder

Internett-aktiverte enheter på det samme nettverket – som en smart-TV, bærbar datamaskin, spillkonsoll, Blu-ray-spiller, nettbrett eller smarttelefon – bruker kanskje for mye av båndbredden. Hvis slike enheter overfører store mengder data (dvs. strømmer video), kan dette redusere båndbredden for andre tilkoblede enheter, for eksempel Bose-høyttaleren

Du kan prøve å koble fra disse enhetene og deretter sjekke om det har blitt bedre.

Logg deg på ruterens innstillingsmeny og deaktiver midlertidig ruterens brannmur for å sjekke om den blokkerer funksjonaliteten til Bose Music-appen

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din