NYE PRODUKTER ER HER! SJEKK DEM UT.
Butikker Handlevogn

Bose Music-appen kobles ikke til hodetelefonene

Hvis du har problemer med å koble hodetelefonene til Bose Music-appen, kan du prøve følgende forslag. Deretter kan du prøve å koble til hodetelefonene på nytt.

Slå hodetelefonene av og deretter på igjen

Lukk Bose Music-appen på enheten, og sveip den bort for å lukke den helt. Deretter åpner du appen på nytt og prøver å koble til igjen.

  • På iOS dobbelttrykker du på Hjem-knappen og sveiper Music-appen bort
  • På en Android-enhet trykker du på knappen for sist brukte apper og sveiper bort Music-appen

Hvis hodetelefonene lades, tar du ut ladekabelen. Hodetelefonene kan ikke kobles til appen mens de lader.

Kontroller at Bose Music-appen og hodetelefonene er oppdatert. Se etter app-oppdateringer i app-butikken. Gå til btu.Bose.com for å se etter oppdateringer for hodetelefonene dine

Fjern hodetelefonene fra minnet på mobilenheten:

  1. I enhetens Bluetooth®-innstillinger kan du se listen over tidligere tilkoblede Bluetooth-produkter
  2. Finn Bose-hodetelefonene og fjern dem fra listen ved å trykke på Glem, Opphev sammenkobling, Fjern eller lignende. Hodetelefonene kan vises i listen mer enn én gang. Fjern alle forekomster av dem

Tøm Bluetooth-enhetsminnet til hodetelefonene:

  1. Slå på hodetelefonene
  2. Hold nede knappen av/på/Bluetooth i ti sekunder til du hører «Bluetooth device list cleared» (Bluetooth-enhetsliste tømt)

På Apple iOS-enheter må du ikke trykke på Avbryt under konfigureringen:

  1. Etter at du har valgt produktet ditt på skjermbildet «Get Connected» (Koble til) i Bose-appen, vises popup-skjermbildet «Select An Accessory» (Velg et tilbehør)
  2. Ikke lukk popup-vinduet. Det kan ta opptil to minutter før hodetelefonene vises i popup-vinduet.
  3. Når hodetelefonene vises, velger du dem. Trykk deretter på «Pair» (Sammenkoble) når du blir bedt om det. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du se Setting up your headphones (Konfigurere hodetelefonene)

Start mobilenheten på nytt ved å slå den helt av og deretter slå den på igjen

Avinstaller Bose Music-appen, og installer den på nytt fra app-butikken på mobilenheten din

Tilbakestill hodetelefonene. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du se Resetting up your headphones (Tilbakestille hodetelefonene)